Cardul cadou de 8 martie, solutia personalizata pentru Ziua Femeii, un beneficiu cu potential de crestere in Romania

In apropierea zilei de 8 Martie, companiile din Romania se pregatesc sa ofere angajatelor lor cadouri personalizate, piata cardurilor de valoare pentru aceasta ocazie fiind in crestere, conform unei analize interne a companiei Up Romania.

Peste 50% dintre tichetele cadou Up Romania oferite in 2021 de companii angajatelor de 8 Martie au fost utilizate pentru produse non-alimentare. In top trei produse non-alimentare se afla: electronicele si electrocasnicele, decoratiunile si combustibilul. In acest mod, companiile au oferit libertate angajatelor sa isi aleaga cadoul preferat. Mai mult decat atat, angajatorii si-au optimizat costurile, fiind scutite de impozit pe venit si de contributii sociale pentru sumele alocate.

Analiza Up Romania arata distributia geografica a cardurilor cadou comandate: Bucuresti si Ilfov (38%), Iasi (11%), Cluj (7%) si Galati (5%). Ierarhia industriilor plaseaza pe primul loc companii din domeniul energiei si industriei, urmata de servicii si distributie.

Ziua Internationala a Femeii este un prilej important prin care angajatorii pot oferi bucurie femeilor, prin acordarea acestui beneficiu extrasalarial. In 2021, peste 10% dintre cardurile cadou oferite de companii  au avut aceasta destinatie.

„Pentru 2022, estimam o crestere de 15 – 20% a volumelor de carduri cadou  emise, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Suplimentar avantajelor fiscale pentru companii, cardurile cadou devin tot mai atractive de 8 Martie, pentru ca in realitate sunt cadouri personalizate pentru angajate. Noi oferim companiilor un instrument de plata modern, care sa faciliteze accesul romancelor la comertul online si sa ofere motivarea si bucuria angajatelor din Romania, cu atat mai mult acum, cand suma alocata a urcat la plafonul maxim de 300 lei”, declara Elena Pap, Director General al Up Romania.

Principalul avantaj pe care il are o companie care alege sa ofere astfel de beneficii extrasalariale este cel fiscal, sumele alocate nu sunt supuse impozitului pe venit si contributiilor sociale. Un alt avantaj important este ca angajatorii au acces gratuit la un ecosistem 100% digital, in platforma www.uponline.ro.

Avantajele sunt multiple si pentru beneficiare, pot folosi ce suma doresc, au acces la bani instant in aplicatia Up Mobil si la o retea extinsa de parteneri, magazine online si fizice.

Cardul cadou de 8 Martie este unul dintre cele  patru tipuri de card cadou din portofoliul Up Romania. 8 Martie este primul eveniment din an cand se acorda cardul cadou, fiind urmat de Paste, 1 Iunie si Craciun: upromania.ro/companii/card-cadou

Despre Grupul Up:

Grupul Up este un grup international si solid. Prezent in peste 30 de tari, Grupul Up isi adapteaza expertiza la specificul local. Zi de zi este alaturi de 29 de milioane de persoane din intreaga lume, prin zeci de marci de produse si servicii.

www.up.coop 

Despre Up Romania:

Up Romania face parte din Grupul Up si deserveste peste 25.000 de clienti si peste 800.000 de beneficiari. Cu o prezenta de 20 de ani in Romania, compania ofera diverse instrumente de motivare si solutii financiare avantajoase pentru performanta business-ului companiilor:

1.Produse si servicii care faciliteaza viata de zi cu zi a salariatilor prin accesul la beneficii in multe domenii – carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultura, Up Vacanta, tichete de cresa;
2.Platforma de beneficii flexibile – Up MultiBeneficii;
3.Solutii digitale interactive de incentivare si recompensare – STIM Online;
4.Servicii dedicate comerciantilor;
5.Solutii personalizate pentru modernizarea sectorului de actiune sociala
– tichete sociale, tichete sociale pentru gradinita;
6.Solutii pentru achizitii inteligente dedicate companiilor mici si mijlocii – IMM – platforma Up Achizitii.