În magazinele de lux Casa Frumoasă anii ’80 se reîntorc în această toamnă prin noile piese și colecții din sezonul toamnă/iarnă 2015-2016, ca o continuare firească a acestei veri inspirate de anii ’70. Așadar, finalul acestui an este marcat de influențe grafice, un apetit mărit pentru com-binația nemuritoare de alb-negru, nuanțe puternice punk, precum și de nevoia pentru modele tribale.
Brandurile noi din portofoliul Casa Frumoasă, precum Rochas și Ermanno – Ermanno Scervino, care tocmai au pășit pragul magazinului Casa Frumoasă Radisson Ladies și Men, promovează o eleganță atemporală, așa cum nota publicația “Vogue” după prezentarea de podium a casei de modă Rochas. Cea de-a treia colecție a lui Alessandro Dell’Acqua pentru brandul de origine franceză sărbătorește aniversarea de 90 de ani a companiei, motiv pentru care a fost nevoie de investigații serioase în arhiva casei de modă. Astfel a ieșit la iveală colecția dedicată păsărilor din 1934, dar și clasica dantelă Chantilly, care reușește să facă orice piesă să pară infinit mai femi-nină. Accentul a picat pe hainele de toamnă/iarnă, cu influențe evidente din anii ’30, dar și pe nuanțele contemporane de genul tocurilor încrustate cu pietre.
Altfel, brandul Stella Jean propune o iarnă eclectică, generoasă în imprimeuri inspirate de zăpezile din Himalaya. Texturi și culori diverse, dar mai ales straturi, acestea sunt cuvintele-cheie ale garderobei sezonului. Fustele plisate, șosetele și platformele sunt o combinație vibrantă care scoate toamna din monotonie. Stella Jean este un brand care testează adevăratele spirite cura-joase din lumea modei.
Și dacă niciuna dintre tendințele sezonului rece de până acum nu se potrivește, Salvatore Fer-ragamo vine cu soluția salvatoare pentru adeptele eleganței clasice. Influențele geometrice au dominat podiumurile de modă, în special la Milano, unde fascinația pentru linii, dreptunghiuri și așchiile de culoare este încă în vogă. Massimiliano Giornetti, directorul de creație al brandului Salvatore Ferragamo, a explorat temeinic această idee. De la fuste plisate din tweed sau din piele cu inserții de șifon până la rochii fluide de mătase și poncho-uri din lână, tricotate în linii orizontale, simetria pare să-și fi găsit locul ei în preferințele tendințelor.
În magazinul Casa Frumoasă Radisson Ladies pot fi găsite piese din colecțiile brandurilor Fausto Puglisi, N°21, MSGM, Blumarine, Rochas, Ermanno – Ermanno Scervino, Jacob Cohen, Manuel Facchini și Salvatore Ferragamo.
Moda masculină este susținută ȋn continuare de brand-uri high fashion disponibile ȋn cele trei magazine dedicate – Casa Frumoasă Lascăr, Casa Frumoasă Radisson şi Marriott. La Casa Frumoasă Lascăr, garderoba toamnă/iarnă poate fi înnoită cu cele mai noi modele de jeanşi Jacob Cohen, cămăşi semnate Emanuele Maffeis sau costume Brioni și Scabal.
Despre Casa Frumoasă
Casa Frumoasă Store din bulevardul Lascăr Catargiu este cel mai reprezentativ magazin multi-brand destinat vestimentației masculine de lux și susținut de nume sonore la nivel internațional. Portofoliul de mărci a debutat cu Scabal, cunoscut la scară internațională ca fiind producător de stofe exclusiviste pentru recuzita actorilor de la Hollywood. Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasă, deține și alte patru magazine: Casa Frumoasa Ladies, una dintre cele mai importante destinații de shopping pentru femei situată la parterul Radisson BLU Hotel, Casa Frumoasă Men la Radisson și la J.W. Marriott Grand Hotel, dar şi noul magazin franciza monobrand Marc Cain.