Cosul de Paste la eMAG: telefoane, electrocasnice mici, televizoare, biciclete. 45% dintre romani cumpara cadouri pentru cei dragi

Sezonul cadourilor pentru cei apropiați continuă și de Paște.

Potrivit unui studiu realizat de Institutul de Marketing MIA pentru eMAG, 45% dintre românii cu vârste între 16 și 70 de ani vor cumpăra cel puțin un cadou pentru cei apropiați [Studiul sindicalizat de tip Omnibus a fost realizat prin metoda CATI (interviuri telefonice asistate de calculator) pe un esantion reprezentativ national de 1033 de respondenti, femei si barbati, cu varste intre 16 si 70 ani, derulat in perioada 1-11 Aprilie 2019. Eroarea de esantionare este de +/- 3.1%.]. Dintre aceștia, cinci din zece cumpără pentru partenerii de viață. De asemenea, 55% dintre ei caută cadouri pentru copii.

Top vânzări eMAG aprilie 2019
– Telefoane
– Electrocasnice mari
– TV
– Laptopuri și notebook-uri
– Produse pentru grădinărit
– Mobilier pentru casă și birou
– Scutece pentru bebeluși
– Cauciucuri
– Pachete și coșuri cadou

Paștele nu înseamnă însă doar reînnoirea garderobei, mese îmbelșugate și cadouri pentru apropiați. Orientarea către un stil sănătos de viață și petrecerea timpului în aer liber are impact și asupra vânzărilor din preajma Paștelui, astfel că, printre categoriile cu o evoluție ascendentă la eMAG, se regăsesc accesoriile pentru biciclete, produsele pentru sportul în aer liber (rachete de tenis, de badminton), accesoriile pentru motociclete și ATV.

Topul căutărilor legate de Paște pe eMAG
– costum iepuraș
– iepuraș
– lumânare
– incubator ouă
– tavă cozonac
– cozonac
– ouă
– vopsea ouă
– fierbător ouă
– ouă de ciocolată

Cele mai creative căutări de Paște pe eMAG
– miel viu
– aparat radio în iepuraș
– costum iepuraș sexy
– incubator ouă struț
– ouă fierte
– miel copt în formă cozonac de tavă
– Paște paști easter
– paște fericit

###
eMAG este lider regional în industria ecommerce cu operațiuni în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia. În ultimii 18 ani, compania a investit în servicii bazate pe tehnologia dezvoltată în România, cu scopul de a-și ajuta clienții să economisească timp și bani, prin servicii precum deschiderea coletului la livare, 30 de zile pentru retur, Service Pick up and Retur astfel încât să beneficieze de cea mai bună experiență de cumpărături online. Cu o gamă variată de produse și o ofertă aflată în  continuă dezvoltare, eMAG este locul în care oricine poate găsi orice, de oriunde s-ar afla. Prin intermediul platformei Marketplace, eMAG sprijină antreprenorii din comunitățile în care activează și îi ajută să își dezvolte afacererile.

Studiul sindicalizat de tip Omnibus a fost realizat prin metoda CATI (interviuri telefonice asistate de calculator) pe un esantion reprezentativ national de 1033 de respondenti, femei si barbati, cu varste intre 16 si 70 ani, derulat in perioada 1-11 Aprilie 2019. Eroarea de esantionare este de +/- 3.1%.