– NBA lansează produse licențiate în peste 1200 de magazine DECATHLON din întreaga lume, datorită parteneriatului din Africa, Asia, Europa, Orientul Mijlociu și America Latină. –
– Acesta este primul parteneriat realizat de DECATHLON cu o ligă sportivă nord-americană. –
DECATHLON, unul dintre cei mai mari distribuitori de articole sportive din lume, și National Basketball Association (NBA) au anunțat un nou parteneriat de merchandising pe mai mulți ani, DECATHLON devenind un partener oficial NBA în Africa, Asia, Europa, Orientul Mijlociu și în America Latină. Acest acord marchează primul parteneriat realizat de DECATHLON cu o ligă sportivă nord-americană.
Parteneriatul cuprinde o gamă dedicată de îmbrăcăminte termică, accesorii și încălțăminte în culorile NBA și în culorile francizelor NBA, concepută de DECATHLON și vândută sub marca sa de baschet „TARMAK”. Colecția va fi vândută în exclusivitate în peste 1200 de magazine DECATHLON din întreaga lume și în mediul online, pe Decathlon.com.
Produsele vor fi disponibile online începând cu luna martie 2021, înainte de lansarea în magazine, din aprilie 2021.
„Încă din momentul creării mărcii TARMAK, în urmă cu patru ani, visul nostru a fost de a colabora cu NBA, cea mai mare ligă de baschet din lume”, a declarat Damien Dezitter, responsabil TARMAK. „Avem un obiectiv comun de a dezvolta baschetul în întreaga lume, deci este firesc să lucrăm împreună pentru a face acest lucru posibil”.
„Suntem încântați să ne asociem cu DECATHLON, un lider în vânzările de articole sportive, cu o amprentă mondială”, a declarat Steve Griffiths, director de parteneriate mondiale de la NBA EME. „Datorită acestui parteneriat, fanii NBA și jucătorii de baschet din întreaga lume vor avea acces la o gamă incitantă și inovatoare de echipament, pentru a-i ajuta să practice acest sport”.
Fanii pot descărca aplicația oficială NBA pe iOS și Android, pentru a obține cele mai recente noutăți, actualizări, scoruri, statistici, programe și clipuri video și pot urmării liga NBA pe Instagram @NBAEurope.
Despre DECATHLON & TARMAK
DECATHLON, unul dintre liderii mondiali în distribuția de articole sportive, cu sediul în Franța, este specializat în conceperea produselor pentru sport și în distribuirea lor în mediul online și în cele peste 1600 de magazine din 59 de țări.
Creată în 2016, TARMAK este marca pasiune pentru baschet de la DECATHLON, care concepe propriile produse și tehnologii, inclusiv mingi, coșuri, îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii de antrenament, protecții și suporturi.
Despre NBA
NBA este o companie legată de universul sportului și mass-media, construită în jurul a patru ligi sportive profesioniste: National Basket Ball Association, Women’s National Basketball Association, NBA G League și NBA 2K League. NBA are o prezență internațională puternică, difuzează meciuri în 215 țări în peste 50 de limbi diferite și își vinde produsele în peste 100.000 de magazine repartizate în 100 de țări, de pe 6 continente. La începutul sezonului 2020-2021, echipele NBA cuprindeau 107 jucători internaționali, pentru 41 de țări și teritorii. Instrumentele digitale NBA includ NBA TV, NBA.com, NBA App și NBA League Pass. NBA a construit una dintre cele mai mari comunități de social media din lume, cu 1.9 miliarde de aprecieri și urmăritori pe toate platformele ligii, ale echipelor și ale jucătorilor. Prin programul NBA Cares, liga abordează probleme sociale importante, prin colaborarea cu organizații de servicii pentru tineret, recunoscute la nivel internațional, care sprijină educația, ajută tinerii și familiile, dar și cauzele legate de sănătate.