Pop-up store-ul Designers Boutique revine la aniversare cu nume noi din industria de fashion autohtonă
București Mall-Vitan continuă și în 2019 proiectul de succes Designers’ Boutique – un pop-up store unic în România, în interiorul mall-ului, unde designeri români sunt găzduiți timp de 4 săptămâni cu cele mai noi colecții. La un an de la inaugurarea lui, magazinul se poate lauda că a promovat colecțiile a 15 dintre cei mai cunoscuți designeri români actuali: Venera Arapu, Kinga Varga, Izabela Măndoiu, Framboise, Anna Fellini, Papucei, Bon Bijou, Pineberry, Laura Olaru, Anamaria Pop, Muna, AnTanTe, Happy Friday, Larisa Dragna și THAÏS & STRÖE.
Ca o mare susținătoare a designului autohton, Andreea Esca este principala promotoare a magazinului.
„Cred cu tărie în talentul designerilor români și știu că susținerea noastră, a tuturor, îi ajută să se dezvolte pe o piață dură în care concurența cu brandurile puternice, internaționale este foarte dificilă. Orice și oricum ar exista pe piața de fashion din România trebuie să se simta bine “flavour-ul” sufletului și creativității românești”, a spus Andreea Esca.
Prin acest pop-up store inedit, Bucuresti Mall-Vitan susține design-ul autohton și își propune să aducă inovația din fashion-ul românesc mai aproape de clientele sale fidele. Designers Boutique va fi deschis până pe 31 decembrie 2019.
Seria designerilor din 2019 debutează în martie cu Baden 11. Timp de patru săptămâni, între 13 martie și 14 aprilie, brandul care și-a început activitatea la începutul anului 2017 va încânta iubitoarele de colecții românești printr-un stil sexy, cosmopolitan, care inspiră putere, dar și un aer sofisticat. Articolele prezente în magazin (rochii, pantaloni, salopete, cămăși, paltoane etc) se adresează femeilor între 25-45 de ani, care sunt mândre de stilul lor. Filosofia Baden 11 este bazată pe „style is an attitude”, o formă de a fi tu insăți.
Despre București Mall și fashion:
București Mall este primul centru comercial modern de tip shopping mall din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, București Mall a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment. În 2018, mixul de branduri și de magazine continuă să ofere experiențe inedite. De exemplu, magazinul Mango din București Mall-Vitan este cel mai mare din estul Europei și singurul 3-în-1 din România, cu colecții pentru femei, barbați și copii, de la nou-născuți până la 14 ani. De asemenea, magazinul Douglas din București Mall- Vitan, deschis în 2017, este unul dintre cele mai mari din țară.
Dedicat promovării celor mai noi tendințe din modă, București Mall-Vitan organizează în mod regulat și workshop-uri pe teme de fashion suținute de Irina Markovits, stilist personal și colaborator al mall-ului.