DIESEL - PRIMAVARA/VARA 2023

Democraţia Diesel: denim, utilitate, pop şi joacă, debutând în faţa unei audienţe de aproape 5000 de persoane.

Experimentare pentru toată lumea, energie incluzivă; acest reboot Diesel al secolului 21 abia a început. Un show care doboară un Guinness World Record: în centrul podiumului s-a aflat cea mai mare sculptură gonflabilă din lume.

“Am vrut să deschid Diesel către public, pentru oameni care poate nu au fost niciodată la un show fashion până acum. Ei merită un spectacol, aşadar am doborât recordul pentru cea mai mare sculptură gonflabilă din lume. Este ceea ce cred despre modă şi starea de spirit – toată lumea poate fi parte din Diesel,” spune Glenn Martens, creative director Diesel.

Moda democratică este totul, cu experimentare şi subversiune pentru fiecare zi. Denimul devoré este creat prin ţeserea materialului pe o bază transparentă, precum talia corset devoré a pantalonilor. Efectul este creat, de asemenea, cu tricotaje din denim, în timp ce denimul parţial decolorat pare că a fost lăsat în sorele fierbinte al verii ani la rând.

Denimul este brodat cu un strat de tul care este apoi rupt, în timp ce denimul distrus este susţinut de linii de cusături şi o căptuşeală transparentă pentru a ţine sub control această distrugere. Se remarcă, de asemenea, denimul care a fost lipit de un strat de bumbac şi apoi spălat cu acid, dezvăluind din nou denimul. Au fost făcute scanări ale denimului distrus pentru a crea printuri trome-l’oeil second-skin, în timp ce multe dintre piesele colecţiei prezintă denim brut, pentru energie pură Diesel.

Pantalonii utilitari cu buzunare supradimensionate sunt decoloraţi pentru mai multă atitudine, pantalonii cargo din satin sunt perfecţi pentru viitor, în timp ce topurile fluide sunt susţinute de curele utilitare late. Jachetele utilitare din nylon şi pantalonii largi prezintă straturi de bumbac ce sunt, apoi, tăiate; rochiile şi pantalonii sunt realizaţi din straturi de organza care sunt ulterior tăiate; tricourile printate double-layer au găuri ce imită smilies, decupate pentru a dezvălui printul de dedesubt.

Rochiile-furou cu printuri florale acide dezvăluie dantelă, precum şi rochiile mini tank, cu volan la gât şi braţe. Denimul plastifiat este impermeabil şi are textura similară unui jeleu, cutele sunt intenţionat lăsate nevopsite, iar trenciurile cu print metalic par un oraş ce se reflectă în crom.

Jachetele din piele sunt tăiate cu margini brute. Piesele denim Diesel Library sunt lipite şi îmbrăcate în straturi denim tăiat grosier. Piesele din denim artizanal sunt tăiate şi modificate astfel încât denimul pare a se transforma în blană; un trenci artizanal este construit din peste 15.000 de etichete Diesel.

Încălţările cu toc, realizate din denim, au buzunare utilitare. Sandalele cu barete au tălpi sporty, în timp ce bocancii sunt finisaţi cu un D metalic. Prototype sneakers prezintă o deschizătură pentru vară. Genţile 1DR sunt de dimensiune medie sau micro, în timp ce genţile D-vina sunt prezentate cu accesorii strălucitoare, ori regândite cu un D încorporat.

Despre show:

– Guinness World Records a confirmat că setul special construit a dărâmat recordul pentru Cea Mai Mare Sculptură Gonflabilă.
– Cu o capacitate de 4.800, peste 3.000 de membri din public au participat gratuit.
– Când biletele pentru public au fost puse online pe 1 septembrie, au fost epuizate în 90 de minute.
– 70% dintre biletele pentru public au mers către persoane cu vâste între 18-25 de ani.
– Pe lângă public, 1.600 de bilete gratuite au fost alocate celor care studiază moda la Milano.
– Au fost prezenţi şi colecţionari de NFT, care au primit bilet gratuit împreună cu achiziţia de NFT-uri pe care au făcut-o cu ocazia show-ului de runway AW22.
– Fiecare invitat la show va primi un NFT comemorativ.
– Show-ul, care a marcat debutul Săptămânii Modei de la Milano, a fost susţinut la Allianz Cloud Arena, sub patronajul Municipalităţii din Milano.

CREDITE:
Creative Director: Glenn Martens
Styling: Ursina Gysi
Concept Design: Studio Dennis Vanderbroeck
Hair: Cyndia Harvey
Make-up: Inge Grognard
Beauty partner: Wella
Casting Director: Anita Bitton
Music Director: Senjan Jasnsen

DESPRE DIESEL
Diesel este o companie internaţională inovatoare de lifestyle, fondată de Renzo Rosso în 1978. Avându-şi rădăcinile în măiestria denimului, a evoluat devenind un lider în premium fashion – Diesel este acum cu adevărat o alternativă la piaţa de lux consacrată.

Colecţiile brandului includ apparel, accesorii şi o gamă largă de colaborări în zona de lifestyle: de la parfumuri, ceasuri şi bijuterii, la design interior şi proiecte imobiliare cu Diesel Living.

Să descopere, să susţină şi să stimuleze creativitatea – aceasta este parte din ADN-ul Diesel şi al companiei-mamă OTB, grupul international de fashion şi luxury care alimentează o multitudine de branduri şi companii iconice globale.