Doua vesti bune pentru clientii si beneficiarii Up Romania: valoarea nominala a cardului de masa Up Dejun a crescut la 30 de lei si cardul Up Dejun permite plata comenzilor in aplicatia Tazz

Up România își îmbunătățește oferta adresată beneficiarilor de carduri Up Dejun.

De acum, aceștia pot achita comenzile din aplicația Tazz cu un card Up Dejun. Această funcționalitate a devenit  activă în aceeași perioadă cu cea a majorării recente a tichetului de masă de la 20.17 de lei la 30 de lei.

Majorarea vine în sprijinul salariaților și compensează o parte dintre efectele inflației. Este o modalitate prin care angajatorii pot mări avantajele extrasalariale și puterea de cumpărare a salariaților, crescând motivația acestora și având efect direct în business datorită faptului că angajatorii au avantaje fiscale dacă acordă tichete de masă. Totodată, prin această majorare, beneficiarii Up Dejun vor putea avea mai mulți bani pe care să-i folosească pentru a comanda de la restaurantele listate în aplicația Tazz.

Cei aproximativ 1 milion de beneficiari de carduri Up Dejun, oferite de Up România, pot plăti  foarte simplu comenzile din aplicația Tazz. Concret, utilizatorii trebuie să descarce aplicația și să se înregistreze, salvând cardul Up Dejun ca modalitate de plată în secțiunea ”Cardurile mele”. Ei pot înregistra și salva detaliile de plată ca în cazul unui card bancar obișnuit.

Utilizatorii pot plăti cu un card Up Dejun numai la partenerii Tazz care sunt și afiliați Up România. Pentru a descoperi restaurantele partenere Tazz și Up Dejun, utilizatorii Tazz pot aplica filtrul „Card Up Dejun” în secțiunea „Restaurante”, iar apoi pot urma pașii clasici de realizare a unei comenzi în aplicație.

„Ne bucurăm că momentul lansării parteneriatului cu Tazz este simultan cu cel în care crește valoarea nominală a tichetului de masă la 30 de lei, ceea ce înseamnă că, de acum, românii vor putea să se orienteze și mai mult către restaurante. Prin acest parteneriat, Up România vine în întâmpinarea beneficiarilor cu soluții adaptate nevoilor lor, care să le ofere o experiență completă și acces la o cât mai mare varietate de opțiuni. Ne interesează să ne adaptăm la dinamica pieței, știm că acest mod de a comanda mâncare a devenit o normalitate. Suntem parteneri cu o platformă în plină expansiune și continuăm să creștem numărul de parteneriate. Odată cu această decizie, susținem atât stilul de viață și preferințele beneficiarilor noștri, cât și restaurantele care sunt listate în aplicația Tazz. Promovăm diversitatea culinară și încurajăm românii să experimenteze noi bucătării și restaurante prin acces la o platformă cu mii de variante”, a declarat Loredana Vătăvoiu, Marketing Director Up România.

„Suntem bucuroși să urăm bun venit în familia Tazz partenerilor de la Up România. Împărțim valori comune precum inovația, flexibilitatea și dorința de a ne pune clientul în centrul acțiunilor noastre. Astfel, începând cu luna iunie, clienții noștri au peste 1000 parteneri la care iși pot achita coșul de cumpărături cu ajutorul cardului Up Dejun, soluția completând modalitățile de plată puse la dispoziția clienților. Ca urmare, Tazz devine singura aplicație de food delivery din România unde clienții pot plăti nu doar cu cardurile bancare, ci și cu cele de masă”, a declarat Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer Tazz by eMag.

Serviciul de food delivery Tazz este disponibil în prezent în peste 30 de orașe din România, printre care București, Timișoara, Brașov, Cluj Napoca, Iași, Oradea, Sibiu sau Craiova (lista completă poate fi consultată aici).
_________________
Despre Up România:
Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 25.000 de clienți și peste 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 20 de ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor:

1.Produse și servicii care facilitează viața de zi cu zi a salariaților prin accesul la beneficii în multe domenii – carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură, Up Vacanță, tichete de creșă;
2.Platforma de beneficii flexibile – Up MultiBeneficii;
3.Soluții digitale interactive de incentivare și recompensare – STIM Online;
4.Servicii dedicate comercianților;
5.Soluții personalizate pentru modernizarea sectorului de acțiune socială – tichete sociale, tichete sociale pentru grădiniță;
6.  Soluții pentru achiziții inteligente dedicate companiilor mici și mijlocii – IMM – platforma Up Achiziții.

www.upromania.ro

Despre Tazz 
Platforma locală de livrare rapidă Tazz oferă acces la noi experiențe culinare personalizate și nu numai. Activ în 30 de orașe din țară, Tazz a luat naștere în 2020, ca rezultat al parteneriatului încheiat în 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. Cu o ofertă foarte diversă, ce cuprinde cele mai bune restaurante din țară și o selecție extinsă de produse food și non-food, Tazz pune la dispoziția clienților săi beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă. Tazz este în acest moment cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink” în România, serviciile sale fiind disponibile atât prin aplicațiile de mobil Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro.