ING Hubs Romania ofera angajatilor optiunea de a lucra 4 zile pe saptamana

• Angajații ING Hubs România pot opta pentru sistemul de lucru de 4 zile pe săptămână începând cu luna ianuarie 2023

• În prezent, compania lucrează în mod de lucru hibrid
• ING Hubs România are în prezent o cifră de afaceri de 113M € și aproximativ 1.600 angajați, cu estimarea de a se apropia de pragul de 150M € și de 1.800 oameni până la finele anului 2023
• Atragerea de tinere talente și specialiști IT cu abilități de business, în completarea echipelor existente, devine o prioritate pentru 2023

ING Hubs România, hub-ul global de tehnologie al ING Group, extinde către angajați sistemul de lucru de 4 zile pe săptămână, pentru care aceștia pot opta începând cu luna ianuarie 2023. Această decizie vine pe fondul rezultatelor pozitive ale programului pilot derulat pe parcursul a 6 luni.

Adoptarea noului sistem de lucru în cadrul companiei se va face voluntar și gradual, pe parcursul următoarelor luni, pe bază de înscrieri. Noul mod de lucru presupune trecerea de la 5 zile de lucru cu 8 ore/zi la 4 zile de lucru pe săptămână, cu 10 ore/zi, în acord cu legislația în vigoare. De asemenea, angajații au opțiunea de a trece la varianta cu 9 ore de lucru pe zi, timp de 4 zile și 0,5 zile libere pe săptămână. Această schimbare va permite astfel păstrarea a 40 ore de lucru/săptămână aferente unui program de lucru full-time conform Codului Muncii.

„Flexibilitatea reprezintă un principiu important în modul de lucru ING Hubs și una dintre valorile noastre de bază. Opțiunea de a trece la un format cu 4 zile de lucru pe săptămână, cât și modul de lucru hibrid sunt în linie cu filosofia noastră. Decizia de a putea trece la 4 zile de lucru pe săptămână a fost foarte bine primită de colegii noștri și sperăm că va aduce un plus de confort și flexibilitate”, a declarat Marian Ion, CEO ING Hubs România.

Proiectul pilot pentru testarea sistemului cu 4 zile de lucru pe săptămână a implicat 9 echipe din cadrul ING Hubs România și s-a desfășurat pe parcusul a 6 luni. Compania a monitorizat indicatori precum productivitatea, viteza de răspuns în cazul incidentelor, numărul orelor de lucru suplimentare necesare, nivelul de satisfacție a angajaților, moralul acestora și gradul de încărcare.

Modelul de lucru în cadrul companiei va rămâne unul hibrid, în care fiecare echipă în parte își definește interacțiunile, în acord cu nevoile specifice. Astfel, compania oferă angajaților posibilitatea de a lucra de acasă sau de la noul sediu de pe Calea Victoriei, fiecare echipă având libertatea de a-și stabili propriul mod de lucru, îmbinând lucrul la distanță și cel de la birou.

2023 – Planuri de viitor

În 2023, ING Hubs va dezvolta în continuare proiectele din principalele zone ale companiei, precum core banking, managementul datelor, aplicații mobile și produse bancare digitale, cu obiectivul de a oferi servicii complete, integrate.

În atingerea acestui obiectiv, ING Hubs România caută să își întregească echipele cu specialiști care, pe lângă abilitățile tehnice, au o bună înțelegere a domeniului de business și experiență în dezvoltarea de produs.

Pentru anul în curs, compania mai are în plan completarea echipelor existente cu studenți, tineri absolvenți sau specialiști aflați la început de drum în domeniul IT. În acest sens, ING Hubs România va derula o serie de programe de formare intensivă, care vor permite tinerilor să își dezvolte abilitățile de programare alături de specialiști din cadrul organizației. {Dev}School – Java League și International Talent Programme sunt două astfel de programe dedicate celor aflați la început de drum. Programele vor fi remunerate, iar înscrierile vor începe în luna februarie.

Hub-ul de tehnologie din România al ING Group a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 113 milioane de euro (date preliminare) și 1.600 angajați, iar planul pentru 2023 este de a continua creșterea dinamică până la borna de 150 de milioane de euro cifră de afaceri și de a extinde echipa la 1.800 oameni.

Despre ING Hubs România
ING Hubs Romania (cunoscut anterior sub numele de ING Tech) oferă servicii tehnologice în cadrul ING Group, contribuind la procesul de îmbunătățire și uniformizare a experienței clienților ING la nivel global.

Compania a început în 2015 ca un hub de dezvoltare software in cadrul ING, apoi a extins constant portofoliul pentru a include mai multe servicii și competențe în domeniul dezvoltării software, managementul datelor, risc și conformitate nefinanciară, audit și operațiuni de retail.

Din 2022, compania operează din două locații – București și Cluj-Napoca.

Cu ajutorul a peste 1600 de specialiști IT si profesioniști în domeniul riscului și operațiunilor, ING Hubs România oferă acum 150 de servicii pentru 24 de unități ING din întreaga lume. Competențele IT au în continuare cel mai mare impact în activitatea companiei, cuprinzând majoritatea proiectelor dezvoltate în hub și 1300 de specialiști IT activi în domeniul Data Management, TouchPoint Channels & Integration și Core Banking.