
De cele mai multe ori balconul este folosit ca spațiu de depozitare, însă, cu îndemânare, materialele potrivite și creativitate, acesta poate deveni locul ideal pentru a-ți bea cafeaua de dimineață sau a te recrea după o zi plină.
Pentru a demonstra potențialul unui astfel de loc, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, a transformat un balcon anost din centrul Bucureștiului într-o adevărată oază de relaxare.
Prin intermediul acestei acțiuni, HORNBACH îndeamnă locuitorii orașelor din ce în ce mai urbanizate, care simt nevoia unui spațiu de relaxare, să-și creeze singuri oaza de liniște și inspirație în confortul propriei locuințe, cu ajutorul unor idei creative și materiale de calitate.
„Prin acest proiect dorim să evidențiem rolul important al balconului într-o locuință și, mai ales, să arătăm că acest spațiu, adesea neglijat, are un mare potențial și poate deveni cu ușurință locul special al casei. Cu ideile și produsele potrivite, orice balcon poate deveni un spațiu de recreere, iar aceast proiect pus în practică de HORNBACH este menit a fi o sursă de inspirație pentru oricine își dorește să obțină mai mult confort în propria locuință“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH România.
Urmăriți procesul de transformare aici:
Aflat pe Calea Victoriei din București, balconul amenajat de specialiștii HORNBACH reprezintă, așadar, un exemplu pentru cei care vor să pună bazele propriului proiect de DIY. Transformarea acestuia într-o terasă de vis a început cu procesul de curățare și nivelare a podelei. După golirea zonei și o curățare temeinică, prima etapă de amenajare a constat în repararea podelei, în cazul de față aceasta fiind înlocuită cu o gresie. Produsul a fost ales ținând cont de faptul că podeaua balconului este permanent expusă schimbărilor de temperatură, ploii și zăpezii. Prin urmare, aceasta trebuie să prezinte rezistență la temperaturi ridicate, la îngheț, să nu absoarbă umezeala, să fie ușor de curățat, neinflamabilă și, desigur, să nu alunece.
După ce balconul a fost curățat și nivelat, următorii pași ai transformării au fost repararea și vopsirea pereților și montarea unor corpuri de iluminat noi. Ulterior, atenția a fost concentrată asupra zonei de depozitare, nelipsită din majoritatea balcoanelor. În cazul acestui proiect, spațiul destinat depozitării a fost înfrumusețat cu plăci de lemn încleiat, completând astfel cromatica folosită și pentru podea.
În ceea ce privește finisările, aspectul modern și elegant al terasei a fost întregit cu ajutorul un bar de lemn montat de-a lungul balustradei. Totodată, ca punct de atracție al amenajării, a fost construită o ladă, acoperită cu câteva pernuțe, aceasta devenind astfel colțul ideal pentru a-ți petrece timpul liber, dar în același timp și o soluție practică de depozitare.
Fiind un balcon deschis, nota de final a fost dată de multitudinea de flori colorate, suspendate pe perete sau agățate de marginea balconului. În acest caz, ghivecele, jardiniere și măștile de ghivece au fost selectate cu atenție, ținând cont de faptul că plantele urmează să fie mutate în casă în timpul sezonului rece.
Mai multe imagini despre procesul de amenajare și informații despre produsele folosite sunt disponibile pe www.hornbach.ro/balcon.
Despre HORNBACH România
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 158 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).
Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH le garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.
Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 20.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.