Marc Cain Store

Marc Cain Store, primul magazin franciză monobrand din România, prezintă cele mai recente teme ale colecției primăvară/vară 2015 – Just for Sun și Underwater Love, în cadrul unui eveniment exclusivist, în prezența reprezentanților brand-ului, Norbert Lock, Managing Director Wholesale & Retail și Andreas Langer, Sales Manager.

”Ne bucurăm că brand-ul Marc Cain a pătruns pe piața din România prin deschiderea unui magazin monobrand, în parteneriat cu doamna Julia Kristensen care prin experiența sa bogată în industria modei, va aduce un input major în succesul magazinului”, a declarat Norbert Lock, Managing Director Wholesale & Retail Marc Cain.

”Vizita domnilor Norbert Lock și Andreas Langer ca reprezentanți ai managementului Marc Cain ne onorează și ne ajută să întelegem și să transferăm identitatea brand-ului pe piața locală. În cadrul evenimentului Grand Opening, clientele magazinului au avut ocazia să afle ultimele noutăți, tendințele și promisiunea brand-ului prin intermediul colecțiilor lansate. Cele mai noi teme din cadrul colecției – Just for Sun și Underwater Love au fost inspirația serii pentru multe dintre doamnele prezente”, a adăugat Julia Kristensen, proprietara magazinului.

 

Marc Cain Store - Norbert Lock si Julia Kristensen
Marc Cain Store – Norbert Lock si Julia Kristensen

 

JUST FOR SUN

Just For Sun combină modelele florale și animaliere abstracte cu un aspect hippie modern, de înaltă clasă. Se creează, astfel, o lume expresivă în care se întâlnesc exotismul paradisiac și lejeritatea feminină.

Culorile naturale dau tonul, iar tonurile luminoase intense creează contraste puternice. Imprimeurile sunt în stilul tigru și leopard, potențând imaginea împreună cu combinația de modele. Ele împodobesc rochii largi, dar și fuste, pantaloni scurți, bluze, jachete și geci create din mătase vaporoasă sau din microtafta fină. Se observă cu ușurință și influențele subtile ale unui stil boem. Jachetele sau gecile din piele cu decupaje cu laser fac și ele parte din acest aspect. Creațiile cu imprimeuri florale supradimensionate reprezintă piese de rezistență.

 

Colectia Primavara-Vara 2015 Marc Cain - Just for Sun
Colectia Primavara-Vara 2015 Marc Cain – Just for Sun

 

 

UNDERWATER LOVE

Underwater Love este un omagiu adus lumii fascinante a oceanelor, prin intermediul siluetelor delicate și al culorilor proaspete. Culoarea de rezistență este albastrul marin combinat cu mult alb și în contrast cu galben neon.

Calitățile cromatice sunt componente importante ale acestui melanj de prospețime și modernism: Pantalonii tip bermude în stil „franjurat” din in Tencel, jachetele cu detalii sportive și colanții adoptă această tehnică cromatică. Materialele vaporoase precum mătasea și satinul sunt fundamentale pentru acest look și scot în evidență rochiile tip-cămașă cu imprimeu, purtate peste rochii mulate din jerseu și fustele lungi cu talie evidențiată și decorațiuni cu ochiuri.

Bluzele în straturi și pantalonii scurți de blugi, metalizați, completează acest stil modern. Remarcăm broderiile cu strasuri pe jachetele biker pentru femei și paietele aplicate în stilul solzilor de pește. Imprimeurile în degrade și aplicațiile de tip pește au un impact decisiv asupra caracterului acestei teme.
 

Colectia Primavara-Vara 2015 Marc Cain - Underwater Love
Colectia Primavara-Vara 2015 Marc Cain – Underwater Love

 

Despre Marc Cain

Marc Cain este un brand premium de fashion feminin fondat ȋn Germania ȋn 1973. Compania are un staff de 870 de angajați în Germania și un volum de vânzări de 253 de milioane euro în 2013. Strategia de dezvoltare a brandului se bazează pe 179 de magazine Marc Cain, 336 shop-in-stores, 367 account clients şi alte 579 magazine upmarket ȋn 59 de țări. Marc Cain combină esteticul cu arta ȋntr-un mod natural, dar ȋn acelaşi timp inovativ şi exclusivist. Piesele din colecțiile Marc Cain se adresează femeilor ȋncrezătoare, curioase, open-minded, care pun accent pe design, calitate şi materiale.