LELO si DIESEL se parteneriaza pentru a redefini modul in care oamenii se gandesc la placere

●LELO şi DIESEL lansează colaborarea

●Colaborarea include ediţii speciale ale LELO SONATM Cruise şi TORTM 2
●Îmbinând dragostea pentru streetwear şi self-love, cele două branduri fac plăcerea să fie mainstream

Compania de sexual wellness LELO a anunţat partenerialul în exclusivitate cu brand-ul global de lifestyle Diesel pentru o colaborare unică, ce include ediţii speciale ale celor mai bine vândute produse, LELO SONATM Cruise şi TORTM 2. Colaborarea dintre LELO şi Diesel reprezintă un tur de forţă a două brand-uri rebele, disruptive, care nu s-au ferit niciodată să exploreze noi căi şi să provoace identităţile şi credinţele acceptate în mod tradiţional.

Expresia sexuală pentru Successful Living şi pentru toată lumea

Moda şi sexualitatea au fost profund interconectate de zeci de ani. Fiind una dintre cele mai noi forme de artă, moda s-a reflectat adesea şi chiar a impus evoluţie şi schimbări în societate. Imaginile sugestive au fost în centrul campaniilor de modă, iar sexul a fost crucial în vânzarea ţinutelor văzute pe podiumuri. În mod similar, creşterea industriei sexuale a dus la o serie de schimbări în ceea ce priveşte modul în care percepem şi vorbim despre sexualitate, creând în acelaşi timp o legătură de nedistrus între fashion şi erotism.

Ambele brand-uri au participat şi au contribuit la aceste schimbări, combinând tehnologii inovatoare şi un design conştient, cu o abordare unică. Aflându-se în prima linie a marşului către progres, LELO a arătat lumii că se poate bucura de plăcere şi lux, în acelaşi timp. Când LELO a lansat primele produse, acestea au ieşit în evidenţă pentru că nu arătau ca nişte jucării sexuale. Arătau ca nişte obiecte de artă ornamentale, elegante şi frumoase. Precum o piesă de designer, LELO face referire la contururi lungi şi netede, forme elegante şi corpuri seducătoare.

Cele două brand-uri s-au unit pentru a depăşi din nou limitele pentru cei care îşi urmează propriul drum unic şi care îşi exprimă individualitatea prin filosofia carpe diem. LELO şi DIESEL s-au parteneriat pentru a încorpora perfect plăcerea în viaţa de zi cu zi, făcând-o un ingredient-cheie, precum este şi moda. Ceea ce a făcut o pereche de DIESEL jeans pentru industria modei, LELO a făcut pentru industria sexuală de wellness, iar împreună afirmă cu îndrăzneală că moda şi sexul merg mână în mână. Este un îndemn adresat oamenilor, să experimenteze şi să îşi exprime liber pasiunile.

“Noi, cei de la LELO, suntem pionieri şi suntem mereu bucuroşi să colaborăm cu brand-uri care gândesc la fel, adică mărci care inspiră şi încurajează oamenii să îşi exprime propriul stil. Din acest motiv, colaborarea cu DIESEL a venit natural, găsindu-ne un partener care se potriveşte filosofiei noastre,” a spus Luka Matutinović, CMO LELO. “Parteneriatul nostru cu DIESEL este crucial, deoarece prezintă o uniune între fashion şi sex-tech, subliniind felul în care bunăstarea sexuală este integrată fără efort în viaţa noastră de zi cu zi. Exact ca o pereche de blugi.”

Matutinović a adăugat: “Am luat două dintre cele mai inovatoare şi bine vândute produse LELO, SONA TM CRUISE şi TORTM 2, şi le-am infuzat cu DIESEL, oferind, astfel, produse care sunt unice şi inovative LELO şi adăugându-le chintesenţa DIESEL, adică o doză de individualitate şi libertate de expresie.”

Colecţia lansată în aprilie 2022 va fi disponibilă exclusiv pe lelo.com, diesel.com şi în magazinele Diesel selectate din lume.

RRP: SONA™ Cruise pentru 120€; TOR™ 2 pentru 150€.

LELO nu este doar un brand de jucării sexuale; este o mişcare de self-care ce se adresează celor care ştiu că satisfacţia transcede genul, orientarea sexuală, rasa şi vârsta. Oferim experienţa extazului fără ruşine, plăcerea descoperirii tuturor minunilor corpului, facilitând, astfel, clienţilor noştri încredere, care duce la o viaţă intimă împlinitoare. LELOi AB este compania suedeză care stă în spatele LELO, birourile extinzăndu-se din Stockholm, până în San Jose, din Sydney, până în Shanghai.

Despre Diesel: Diesel este o companie internaţională de lifestyle ce produce o gamă largă de colecţii de jeans, haine şi accesorii. De la fondarea sa în 1978, Diesel a evoluat de la a fi un pionier în denim, la un brand premium casual wear, devenind cu adevărat o alternativă la piaţa de lux existentă. Deşi a crescut ca marcă, filosofia Diesel a rămas aceeaşi: un brand ce reprezintă pasiunea, individualismul şi exprimarea sinelui.