
Pilotii din echipa Formula 1 Mercedes-AMG Petronas au introdus publicului colectia Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY
Tommy Hilfiger anunta ca Lewis Hamilton si George Russell au purtat colectia Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY la Miami Grand Prix pe 6 mai. Colectia care combina acel street style specific New York-ului cu stilul prep clasic a fost disponibila in cadrul pistei incepand cu 4 mai.
Lewis a putut fi vazut purtand tricoul Rugby din colectia capsula Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY, in timp ce George a purtat tricoul Baseball, varianta in alb, Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY.
Colectia Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake a fost lansata in Miami cu o serie de activari care consolideaza conexiunea dintre lumea sportiva a curselor si lumea modei, oferind in acelasi timp o platforma comunitatilor subreprezentate.
Aliniindu-se la valorile programului People’s Place, o initiativa Tommy Hilfiger care isi propune sa ofere oportunitati comunitatilor subreprezentate din industria creativa, trei talente BIPOC de la Creatives Want Change (CWC) au fost invitate sa participe la cursa din 7 mai. Danae Harrison, Dayne Thompson si Donald Whorley de la CWC au lucrat indeaproape cu fondatorul Awake, Angelo Baque, pe grila inainte de cursa, explorand modul in care evolueaza colaborarea, de la concept la productie.
Tommy Hilfiger de asemenea a fost anuntat ca va participa la cursa, un fan de o viata al Formulei 1. Marca lui omonima are o istorie unica in echipele sponsorizate de Formula 1 inca din anii ’90, creand colectii capsule cu legende ale sportului, sfidand conventiile cu activari de parteneriat originale si proiectand colectii inspirate de pista.
Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, #TommyxMercedesF1xAwake si @TommyHilfiger.
UNDE: MIAMI GRAND PRIX
CAND: 6 Mai, 2023
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.