Marti, 17 aprilie 2018, Retargeting.biz inoveaza piata de eCommerce din EE oferind magazinelor online integrare completa prin API cu platformele Google Programmatic Remarketing, Facebook & Instagram Dynamic Ads

Compania românească Retargeting.biz inovează din nou în domeniul online prin lansarea unor elemente noi și nemaiîntâlnite pe piața de eCommerce din EE (Eastern Europe): integrare atât cu Google, cât și cu Facebook & Instagram prin API (Application Programing Interface), devenind prima companie adresată eCommerce-ului din regiunea Europa de Est, care oferă integrare prin API cu ambele platforme.

Prin intermediul Google Programmatic Remarketing, Facebook & Instagram Dynamic Ads, utilizatorii Retargeting.biz vor putea să creeze campanii de retargetare a vizitatorilor magazinelor lor online și a celor care au abandonat coșul înainte de a finaliza o comandă prin ad-uri atât pe Google AdWords și rețeaua parteneră de website-uri, cât și pe Facebook și Instagram, totul realizându-se în mod automat, cu un continut personalizat pentru fiecare vizitator/utilizator în parte.

“Pe lângă abilitatea de a retargeta vizitatorii magazinului online, aceste noi funcționalități ne permit să oferim utilizatorilor Retargeting.biz abilitatea de a achiziționa noi clienți prin campanii de targetare a persoanelor care împart anumite trăsături cu clienții lor existenți (fie că este vorba despre trăsături demografice sau despre interese). Acest tip de campanie poate fi realizată atât pe Google AdWords și reteaua parteneră de website-uri, cât și pe Facebook și Instagram, și diferă de campaniile clasice de achiziție prin faptul că această targetare pe trăsături similare are ca rezultat lead-uri care sunt pre-qualified, cu o șansă mult mai mare să convertească decât lead-urile dobândite prin campanii clasice de achiziție.

Datorită integrării prin Interfața de Programare a Aplicațiilor (API), atât cu Google, cât și cu Facebook și Instagram, orice utilizator Retargeting.biz poate începe să folosească aceste funcționalități în cateva minute și beneficiază atât de crearea și actualizarea automată a catalogului de produse, cât și de rezultate în timp real (ca și comparație, Google îți updatează în interfața sa statisticile odată la câteva ore)”, spune Rareș Bănescu, CEO & Founder Retargeting.biz.

În plus, compania lansează o nouă interfață unificată pentru toate functionalitățile Retargeting.biz. Astfel, noul admin al softului oferă o nouă interfață, mai ușor de folosit și mai intuitivă pentru toată gama de funcționalități oferite de Retargeting.biz, inclusiv Google Programmatic Remarketing si Facebook & Instagram Dynamic Ads.

“Pentru a realiza aceast lucru, am făcut re-design la intreaga interfață, de la dashboard la editorul de mesaje personalizate automate pentru toate functionalitățile Retargeting.biz până la secțiunea de options”, mai spune Rareș Bănescu.
 
În ceea ce privește alinierea la Regulamentul General pentru Protecția Datelor ce va fi adoptat de România pe 25 mai 2018, Retargeting.biz a făcut toate demersurile pentru a fi GDPR compliant și va veni de asemenea și în ajutorul clienților săi cu un ghid detaliat în ceea ce privește regulile aduse de noul regulament și pasii recomandați pentru a deveni și ei GDPR compliant.