●Meli Melo se așteaptă la o creștere de 40% față de anul trecut, pentru perioada Mărțișorului, una din cele mai importante perioade a anului pentru companie
●Meli Melo a lansat cel mai mare Târg de Mărțișoare în mediul online, cu peste 300 de modele, broșe elegante sau seturi deja configurate de 5 și 10 mărțișoare
●În 2021, Meli Melo își propune să îmbunătățească experiența pe site a clienților pentru a ajuta creșterea în online
După un an dificil din multe puncte de vedere și cu un început promițător pentru 2021, Meli Melo organizează în primăvara acestui an cel mai mare târg de Mărțișor online. În cadrul târgului, clienții vor putea găsi online peste 300 de modele de mărțișoare, broșe elegante și mărțișoare în seturi de câte cinci și zece piese.
“Perioada Mărțișorului este deja o tradiție pentru Meli Melo și în fiecare an clienții se bucură de varietatea de modele pe care le pregătim. Dat fiind feedback-ul pozitiv pe care îl primim la fiecare ediție, ne așteptăm ca ediția online a anului 2021 să aducă o creștere de 40% față de aceeași perioadă a anului trecut.” spune Stephane Dumas, fondatorul Meli Melo.
Anul trecut a reprezentat o provocare pentru foarte multe business-uri dezvoltate sau în curs de dezvoltare și a determinat foarte multe companii să-și regândească strategia de business.
După mai bine de 3 luni în care au fost nevoiți să-și închidă magazinele fizice, Meli Melo, jucător de top pe piața accesoriilor din România, și-a regândit strategia de business astfel încât să se adapteze la noile trenduri de consum și să consolideze poziția magazinului lor online. Cu toate că 2020 a fost o provocare pentru clienții care erau obișnuiți să meargă la târgurile offline, în noul an, Meli Melo și-a propus să fie mai aproape de aceștia prin organizarea celui mai mare târg virtual de Mărțișor.
”Câștigul nostru pentru 2020 a fost că am reușit să păstrăm cea mai mare parte din echipă și că Meli Melo a reușit să se adapteze unui context economic dificil. Pentru 2021, cel mai important proiect al nostru este dezvoltarea site-ului, unde vom crește numărul produselor și vom îmbunătăți experiența clienților cu site-ul, procesul de livrare și de retur, ca într-un final să oferim o mai bună experiență clienților noștri”, mai spune Stephane Dumas, fondatorul Meli Melo.
Tradiția mărțișorului, mai aproape de clienți în mediul online
Sărbătoarea Mărțișorului, o tradiție plină de căldură și recunoștință, este una dintre cele mai frumoase și aglomerate perioade din an pentru Meli Melo. Au mizat în fiecare an că pot aduce bucurie în viețile clienților prin intermediul mărțișoarelor din portofoliul lor, iar strategia se pare că a avut succes.
Pentru anul acesta, Meli Melo și-a propus să aducă simbolurile Primăverii direct la ușile clienților săi. Așa cum și-a bucurat consumatorii în offline, cu mărțișoare deosebite, anul acesta, la cel mai mare târg online de Mărțișor, compania aduce o gamă și mai mare de mărțișoare, dar și cantități suficient din acestea, astfel încât fiecare client să poată oferi mai departe un cadou special. Anul acesta, vor fi peste 300 de modele disponibile la târg, de la mărțișoare elegante, până la mărțișoare tradiționale, dar și seturi deja configurate de 5 sau 10 exemplare.
Despre Meli Melo
Povestea Meli Melo a început în 1998 de la un simplu proiect de magazin deschis în București. Astăzi Meli Melo deține cea mai mare rețea de magazine cu bijuterii și accesorii fashion din România și, de la începutul anului 2017 suntem prezenți și în segmentul de decorațiuni pentru casa prin magazinele Meli Melo Deco. Suntem reprezentați în toate marile orașe din România, dar și în țări precum Bulgaria, Serbia și Republica Moldova.