
Brandul Nestlé Fitness lansează în luna octombrie o nouă campanie de luptă împotriva cancerului de sân. Campania #HandsOn încurajează femeile să-și verifice singure sânii o dată pe lună pentru detectarea în faza incipentă a cancerului de sân. Campania face parte dintr-o inițiativă globală a brandului Nestlé Fitness, care este dedicată creșterii gradului de conștientizare a cancerului de sân.
În cadrul campaniei, Nestlé Fitness lansează un nou video http://on.fb.me/1UJ7dOu care surprinde de câte ori femeile își verifică telefoanele mobile pe tot parcursul zilei, dar uită de cele mai multe ori de cea mai importantă verificare periodică – cea care ar putea să le salveze viața – examinarea sânilor. Nestlé Fitness încurajează femeile să se alăture campaniei #HandsOn și să posteze, pe toate canalele de socializare, o imagine cu ele cu mâna în dreptul sânilor, împreună cu hashtag-ul #HandsOn.
„Campania cu tema #HandsOn din acest an se dorește a fi un nou semnal pentru toate femeile și, totodată, o invitație de a lupta împreună împotriva cancerului de sân. Prin participarea la crosul Casiopeea cu tema „Învingătorii poartă roz”, ajutăm femeile care au nevoie de proteze mamare, și, de asemenea, dorim să le încurajăm să se auto-examineze și să lupte pentru diagnosticarea precoce a cancerului de sân. În România, campania Pink Ribbon, susținută de brandul Nestlé Fitness, este deja la cel de-al doilea an și sperăm să atingă aceeași notorietate ca și anul trecut, scopul nostru fiind, ca pe termen lung, să putem ajuta la convingerea femeilor din România despre importanţa auto-examinării periodice a sânilor, dar și despre importanţa unui control medical anual, lăsând toate temerile la o parte”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestlé România.
Cancerul de sân este cel mai frecvent cancer la femei la nivel mondial, potrivit Organizației Mondiale a Sănătății. Depistarea precoce rămâne modul cel mai important de a îmbunătăți rata de supraviețuire a pacienților cu cancer de sân. Începând cu anul 2008, la nivel mondial incidența cancerului de sân a crescut cu mai mult de 20%, iar mortalitatea cu 14%1.
„Ne bucurăm că și anul acesta prin parteneriatul cu Nestlé Fitness vom ajuta mai multe femei să lupte împotriva cancerului de sân. Este foarte importantă depistarea timpurie a acestei afecțiuni pentru ca rata de supraviețuire la 5 ani să fie de 98%2. De asemenea, 20% din cazuri sunt detectate prin auto-examinare3, însă trebuie să luăm în calcul și celelalte metode de depistare (examinare de medic, mamografie, ecografie mamară)”, a declarat Dr. Marina Oțelea, preşedintele Asociaţiei Casiopeea.
Mai multe informaţii despre campania #HandsOn – Nestlé Fitness sunt disponibile pe pagina de Facebook Nestlé Fitness şi pagina de brand www.nestle-fitness.com/ro/, iar detalii despre crosul Casiopeea găsiți pe www.casiopeea.org
Nestlé, la nivel global
Nestlé este lider mondial în industria alimentară, fiind prezent în 86 de țări, cu un număr de 468 de fabrici și 333.000 de angajați. Prin misiunea companiei „Good Food, Good Life”, Nestlé își ia angajamentul de a îmbunătăți calitatea vieții consumatorilor în fiecare zi, în întreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viață sănătos.
Nestlé în România
Nestlé a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având 1.000 de angajați în București și în Timișoara, unde este localizată fabrica Nestlé.
În România, Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața alimentară, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri în categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor în care acestea sunt prezente). Portofoliul Nestlé România are o gamă largă de produse din diverse categorii, pentru a răspunde cererii consumatorilor: băuturi (Nescafé, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), produse pentru gătit (Maggi), înghețată (Nestlé Ice Cream), produse alimentare pentru sugari și copii mici (Nestlé Nutrition), Nestlé Professional, divizia de soluții “out of home”, batoane și cereale pentru mic dejun (Nestlé Fitness, Nesquik, Chocapic, Cini Minis etc.) și hrană pentru animale (Purina). Nespresso, nume de referință la nivel mondial în domeniul cafelei de lux ambalată în capsule, este prezent oficial în România ca divizie de lux a Grupului Nestlé începând din 2014.
Napolitanele JOE și Nesquik, precum și specialitățile de cafea NESCAFÉ 3in1 sunt produse în România, la fabrica din Timișoara.
1http://www.bcrfcure.org/ breats-cancer-statistics-resources
2http://www.earlydetectionplan.org/
3 http://breatscancer.org/symptoms/testing/types/self_exam