
Nestlé România lansează o nouă versiune a cerealelor FITNESS® Original, cu o formulă îmbunătățită ce conține cu 30% mai puține zaharuri comparativ cu rețeta anterioară, fără însă să influențeze gustul.
Conținutul total de zaharuri din cerealele Nestlé FITNESS® Original a fost redus la 11,8g per 100g de cereale, respectiv 3,5g conținut de zaharuri pentru o porție de 30g*. Principalele ingrediente care au înlocuit conținutul de zahăr eliminat sunt grâul integral și orezul, care reprezintă 94,2% din totalul produsului.
“Nestlé Cereale Mic Dejun şi-a asumat angajamentul ferm de a aduce îmbunătățiri nutriţionale ca parte a eforturilor sale constante de a oferi un mic dejun sănătos, care ar trebui să reprezinte aproximativ 20% din totalul caloriilor zilnice. În acest sens, Nestlé vine în întâmpinarea consumatorilor săi reducând cantitatea de zaharuri, dar păstrând același gust”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Nestlé Cereale Mic Dejun România.
150 de consumatori de cereale Nestlé FITNESS® au răspuns în cadrul unui sondaj** că preferă noua rețetă la fel de mult ca pe cea anterioară, având același gust delicios ca înainte. Pentru a menține același gust unic, cantitatea de zahăr a fost redusă pentru baza rețetei, însă menținută în principal în stratul exterior al fulgilor. Cum acesta din urmă este primul în contact cu papilele gustative, este și cel care oferă cel mai mult percepția de dulce.
Cerealele Nestlé FITNESS® reprezintă o opțiune pentru micul dejun cu un conținut ridicat de carbohidrați complecși, fiind bogat în fibre şi cereale integrale şi, nu în ultimul rând, o sursă de vitamine şi minerale. Noul produs Nestlé FITNESS® oferă în continuare același conținut semnificativ de nutrienți, precum fier și calciu.
Pentru mai multe informații: nestle-fitness.com
*Porţia de 30g definită în 2008 de European Breakfast Cereal Association (CEEREAL)
** Performanța este măsurată pe baza unui scor compus: respondenții care au acordat un scor de al doilea cel mai bun produs pentru intenția de cumpărare ŞI un scor de al treilea cel mai bun produs la categoria opinie generală, au declarat că vor cumpăra fulgii de cereale FITNESS® varianta simplă în următoarele 6 luni. SURSA: cercetare de teren (Italia, aprilie 2014) în rândul consumatorilor de Fitness (cu vârste între 25-54 de ani), 50% consumatori frecvenți = consumă fulgii de cereale FITNESS® varianta simplă o dată sau de mai multe ori pe săptămână. 150 de respondenți în fiecare grup.