Nestlé Romania, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a reușit în timp record să integreze brandul SOLGAR®, lider pe piața mondială a suplimentelor alimentare, în mai puțin de două luni de la preluarea operațiunilor acestui brand în țara noastră, ca urmare a achiziției la nivel global din august 2021. Astfel, Nestlé Romania a ajuns în prezent la un nivel de adopție de peste 90% a celor aproape 150 de produse SOLGAR®.
Integrarea brandului SOLGAR® se face împreună cu transferul unui grup de angajați foarte specializați în cadrul diviziei Nestlé Health Science, care funcționează la nivel global, ca entitate separată în cadrul Grupului Nestlé, din 2011, având ca obiectiv principal dezvoltarea unor noi soluții nutriționale personalizate, pe baza unei activități susținute de cercetare si dezvoltare.
În portofoliul Nestlé Health Science din România sunt opt produse ce pot fi încadrate în categoriile Consumer Care, Medical Nutrition, prezentate aici, dintre care cel mai bine vândut în T1 2023 a fost Optifibre – un produs ce are calități prebiotice, destinat unor scopuri medicale speciale, indicat pentru regimul dietetic al pacienților cu tulburări de tranzit intestinal.
”Toate produsele din categoria Medical Nutrition, precum cele din gama AAA, pot fi folosite în diete speciale, medicale. Portofoliul nostru conține produse fundamentate științific, în urma unor ample cercetări de laborator. Universul consumatorilor noștri este reprezentat de toate vârstele”, spune Mihai Zigmund-Iliescu, Business Development Manager Romania and Bulgaria · Nestlé Health Science
În portofoliul Nestlé Health Science se regăsește și gama Resource, o dietă polimerică, nutrițională completă recomandată pentru regimul dietetic al malnutriției și/sau al riscului de malnutriție, inclusiv în afecțiunile oncologice, cat si pentru alte tipuri de afecțiuni. De asemenea, poate fi folosit ca supliment sau ca sursa unica de nutriție la recomandarea medicului afecțiunilor oncologice sau asociat cu alte afecțiuni pentru adulți și copii, începând cu vârsta de 3 ani.
Din portofoliul de malnutriție face parte si gama Nutren® (Nutren Junior si Nutren Optimum), care contribuie la o alimentație bogată în nutrienți pentru copii, începând de la vârsta de 1 an si pentru adulți. În categoria produselor pentru alergii regăsim ALTHERA®, ALFARÉ® și ALFAMINO®, formule extensiv hidrolizate.
Produsele din portofoliul Nestlé Health Science sunt disponibile atât online, cât și prin intermediul farmaciilor partenere.
Nestlé Health Science este un lider în știința nutriției și o divizie gestionată la nivel global în cadrul Nestlé. Credem în promovarea unui stil de viață mai sănătos prin nutriție și ne angajăm să redefinim managementul sănătății, oferind un portofoliu extins de nutriție activă bazată pe știință, nutriție medicală și soluții farmaceutice. Rețeaua noastră extinsă de cercetare, atât în cadrul centrelor de cercetare și dezvoltare ale Nestlé, cât și cu parteneri externi, oferă baza pentru produse care pot ajuta oamenii să-și trăiască cea mai sănătoasă viață. Cu sediul central în Elveția, compania are peste 11.000 de angajați în întreaga lume, cu produse disponibile în peste 140 de țări. www.nestlehealthscience.com.
***
Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Inițiativele globale Nestlé:
În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Nestlé needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.