Nestlé Romania sustine activitatile sportive ale angajatilor sai

Unul dintre beneficiile asigurate angajaților Nestlé Romania, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, este proiectul The Good Nest – un proiect de wellbeing pentru angajați prin care oamenii sunt încurajați să aibă o viață cât mai sănătoasă, din toate punctele de vedere, fizic, mental, alimentar. Cea mai nouă inițiativă din cadrul acestui proiect a fost ca Nestlé să susțină participarea mai multor angajați la cea mai recentă competiție de alergare desfășurată în București între 13 și 14 mai.

Un număr de 65 de angajați ai Nestlé Romania au alergat la Semimaratonul București 2023: Semi (11 alergători Nestlé), Cros (40 alergători) și Fun Race (14 alergători). Compania a asigurat taxele de înscriere și echipamentele sportive, astfel încât alergătoarele și alergătorii Nestlé s-au făcut vizibili în mod unitar în contextul curselor.

”La Nestlé, punem starea de bine și siguranța angajaților pe primul loc. Este pentru al 8-lea an la rând în care alergăm în număr mare la diferite competiții sportive. Sunt foarte mândră de colegele mele, de colegii mei, care au alergat la această competiție și au demonstrat că suntem o echipă într-o excelentă formă fizică, nu doar profesională. Și mă bucur că suntem una din companiile care susțin cu adevărat mișcarea fizică și viața sănătoasă”, spune Nicoleta Tupiță, dietetician autorizat și Manager Nutriție și Comunicare Internă Nestlé România, Bulgaria și Țările Adriatice

Participarea la competiția de alergare pe șosea din acest weekend este numai una dintre componentele proiectului The Good Nest, în cadrul căruia sunt organizate mai multe activități pentru angajați, precum: masaj, sesiuni de consiliere nutrițională și măsurarea compoziției corporale, Pilates pentru postură, sesiune de dans ”Shake your stress”, antrenamentele de fotbal pentru colegi, sesiune de eliberare a stresului prin umor și râs ”Find your joy”, și un program de suport și consiliere psihologică. De asemenea, în timpul pandemiei, activitățile de wellbeing au fost mutate în online, angajații beneficiind de o serie de webinarii pe diferite teme de nutriție și wellbeing.

***

Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Inițiativele globale Nestlé:
În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.

Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.

Nestlé needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.