
În luna august, Pandora prezintă și mai multe moduri de a purta talismanele, cu suporturi versatile Pandora Moments concepute pentru a fi integrate în stilul tău de zi cu zi.
Cu noile talismane și suporturi inovatoare de talismane îți poți exprima toate părțile poveștii tale, oriunde ai merge.
Noua colecție, ușor de purtat, include brelocuri, brățări, cercei și talismane de interconectare. Poartă-ți talismanele într-un nou mod cu suportul pentru geantă, placat cu aur de 14k. Lanțul clasic Pandora este acum și în versiunea placată cu aur roz de 14k. Adaugă-ți bijuteriile preferate pe noi cercei Pandora Moments în formă de inimă. Noi piese de puzzle pentru tine și pentru persoana cu care faci „click”.
„Ne dorim ca oamenii să poarte ceea ce iubesc în fiecare zi, așa că am extins temele către familie, prieteni și animale de companie – păstrând accentul pe relațiile pe care le prețuim”, declară A. Filippo Ficarelli și Francesco Terzo, Pandora VP Creative Directors. „Personalizarea și incluziunea sunt fundamentale pentru colecție. Vrem să le oferim oamenilor piese speciale cu ajutorul cărora să își spună povestea, prin limbajul Pandora”.
Sărbătorește prieteniile emblematice și poartă noile bijuterii împreună cu cele mai bune prietene. Oricum ai alege să aranjezi noile bijuterii, exprimă-ți povestea în moduri noi cu cea mai recentă colecție Pandora. Poartă-le împreună. Poartă-le pentru distracție. Poartă-le din nou și din nou.
#PandoraMoments
#WearItYourWay
#WearItWithFriends
DESPRE PANDORA
Pandora creează, fabrică şi comercializează bijuterii finisate manual, realizate din materiale de înaltă calitate, la prețuri accesibile. Bijuteriile Pandora sunt distribuite în peste 100 de țări, de pe șase continente, prin aproximativ 7,000 de puncte de vânzare, incluzând peste 2,700 de magazine-concept. Cu sediul în Copenhaga, Danemarca, Pandora are 26,000 de angajaţi în întreaga lume și își creează bijuteriile în cele două fabrici certificate LEED din Thailanda, folosind în principal argint și aur reciclate Compania intenționează să fie neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2025 și s-a alăturat inițiativei Science Based Targets pentru a reduce emisiile pe întregul lanț valoric. Pandora este listată public la bursa Nasdaq din Copenhaga și a generat vânzări în valoare de 2.5 miliarde de euro în 2020.