Sezamo a implinit un an de la lansare si il sarbatoreste cu premii in valoare de 45.000 de lei si produse reduse la 1 leu

Supermarketul online Sezamo a împlinit un an de la lansare și își răsplătește clienții pentru fidelitate printr-un concurs cu premii, în urma căruia participanții pot câștiga un an de cumpărături gratuite, în valoare de 30.000 de lei sau alte trei premii, fiecare în valoare de câte 5000 de lei. Misiunea Sezamo rămâne, în continuare, aceea de a ajuta clienții să ducă vieți mai fericite, având hrană de calitate superioară, în timp ce economisesc timp și bani.

Pentru a se înscrie la concurs, clienții trebuie să cumpere de minimum nouă ori de la Sezamo, până la data de 21 decembrie 2023. Intermediar au loc 3 tombole, o dată la fiecare trei săptămâni. Pentru a participa, clienții trebuie să achiziționeze cumpărăturile de la Sezamo cel puțin o dată pe săptămână. Câștigătorul marelui premiu, cumpărături la Sezamo timp de un an, în valoare de 30.000 de lei, va fi anunțat pe 22 decembrie 2023. Regulamentul este disponibil aici.

Campania aniversară oferă clienților posibilitatea de a testa unele dintre cele mai bune produse din ofertă prin comercializarea acestora, în perioada aniversară, la 1 leu per bucată, precum delicioșii mici de la Carmangeria Ozana, apă plată Borsec sau chiar ciabatta, dar și reduceri de până la 70%. În plus, clienții pot câștiga și premii oferite de către furnizorii supermarketului cu ocazia aniversării, astfel încât fiecare zi vor avea o sărbătoare a gusturilor.

Sezamo la bilanț. Un an pe piața din România.

Datorită livrărilor direct la ușă, clienții Sezamo au economist 1.401.685 km în ultimul an, adică echivalentul a 3,6 drumuri pe Lună, 303 drumuri dus-întors pe ruta București – Paris sau aproape 445 de tururi complete ale țării noastre pe linia de graniță.

Curierii Sezamo sunt cei mai apreciați de către clienți, cu un rating pozitiv de 99,52%, iar la nivel de comenzi există 96,42% rating pozitiv.

Supermarketul comunică des cu clienții săi: peste 210.000 de clienți (echivalentul întregii populații din sectorul 1) au discutat cu operatorii Customer Care Sezamo pentru a cere îndrumări, a oferi feedback sau chiar a cere indicații de folosire pentru anumite produse. Durata medie de răspuns a unui apel este de 8 secunde, iar potrivit CSAT (Customer Satisfaction Score), 96,5% dintre clienți sunt mulțumiți.

„Sezamo a venit pe piața din România cu o misiune clară: să schimbe atât felul în care oamenii fac cumpărături, cât și pe cel în care consumă alimente. Pe lângă timp liber câștigat și bani economisiți, clienții noștri mănâncă mai bine, au acces la produse de calitate superioară de la producători de top și au siguranța că datorită flotei noastre exclusiv electrice, își aduc contribuția la reducerea amprentei de carbon. Suntem aici pentru a rămâne și singurul nostru competitor suntem tot noi prin creșterea continuă a nivelului de servicii și calitate”, a declarat Gabril Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo.

Sezamo a lansat în primul an de activitate mai multe acțiuni de susținere a clienților săi, atât prin reduceri și plafonări de prețuri, dar și prin servicii menite să îi ajute să economisească timp și bani.

Februarie 2023 – dublare sortimentație plant-based – total 400 de produse înlocuitoare de lactate și carne, ready-to-eat, dar și cu specific vegan

Mai 2023 – lansare Sezamini, clubul dedicat familiilor cu copii până la 12 ani sau celor care așteaptă un copil prin care oferă livrare gratuită de duminică până joi, reduceri periodice de 15-40% pentru 200 de produse, dar și recompense sub formă credite în cont pentru fiecare achiziție care depășește 300 de lei. În plus, Sezamo a redus săptămâna trecută prețurile pentru jumătate dintre produsele din categoria Mama și Copilul.

Membrii Sezamini fac în medie 4 comenzi pe lună, ceea ce le economisește în jur de 12 ore, pe care acum le pot petrece alături de familie, fără timp pierdut în trafic și stres, dar și fără a căra cumpărături voluminoase. Clienții Sezamo economisesc cu noile reduceri aproximativ 15% din investiția lunară medie în cumpărăturile necesare unei familii cu cel puțin un copil care face cumpărături de minimum 4 ori pe lună.

Iulie 2023
– introducere plată cu cardul de masă
– Sezamo devine primul supermarket online din țară care oferă produse tip farmacie: peste 2000 de produse precum medicamente care se eliberează fără rețetă, dermatocosmetice, produse pentru mamă și copil, vitamine și suplimente alimentare.
– lansare Sezamo Premium – livrare gratuită întotdeauna, inclusiv pentru intervalul de livrare de 15 minute, un serviciu unic în România, și reduceri de până la 20% În prezent, 40% dintre clienții Sezamo folosesc serviciul Premium.

August 2023 – lansare categorie Nutriție Specială – peste 1000 de produse în șapte subcategorii: fără zahăr, fără gluten, fără lactoză, Keto, Dukan, superalimente și proteic. Pentru a veni în sprijinul clienților care au nevoi alimentare specifice și a le oferi produse delicioase la un preț accesibil, supermarketul a scăzut prețurile produselor esențiale la nivelul alimentelor obișnuite de marcă sau a oferit reduceri de până la 50%, în funcție de produs.

Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale. În plus, o singură mașină duce până la 11 comenzi, ceea ce înseamnă 10 mașini mai puțin în trafic.

Sezamo livrează cu o flotă proprie de mașini electrice, utilizează pungi reutilizabile, prietenoase cu mediul, confecționate din plastic reciclat, care reduc amprenta asupra mediului înconjurător, și oferă programul „Save the Food”, cu ajutorul căruia clienții pot contribui la stoparea risipei alimentare prin achiziționarea de alimente aflate în ultimele zile de valabilitate, la un preț redus.

Supermarketul online oferă o selecție fantastică de peste 14.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

Despre Sezamo
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (14000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de produse de tip supermarket sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a ajuns la aproape 600 de milioane EUR în 2022.

Pentru mai multe informații, vizitați www.sezamo.ro

Pentru a deveni partener Sezamo, ne puteți contacta la office@sezamo.ro