Sunny cauta voluntari pentru jocuri "un pic altfel"

* Sunny City Supermarket – concept educativ care îi învață pe copii noțiunile de vânzare-cumpărare*

Sun Plaza îi invită pe copiii între 4 și 12 ani la Sunny City Supermarket, pe 22 şi 23 septembrie, în intervalul 16.00-20.00.

Fiind un concept atractiv de tipul family entertainment, Sunny City sau “orașul condus de copii”, situat la etajul 1 al centrului comercial, le oferă celor mici posibilitatea de a explora și colabora, creând, printr-un proces educativ și prin jocul pe roluri, o replică a realității dintr-un supermarket – de la case de marcat, produse alimentare și rafturi de cumpărături, până la liste de cumpărături și portofele cu bani.

Noua ediție, la care copiii se pot înscrie pe loc, pune accent pe învățarea noțiunilor de vânzare-cumpărare, pe gestionarea banilor sau pe deprinderea aptitudinilor necesare – de organizare, de adaptare la interlocutor, de ascultare și comunicare. Timp de 30 de minute, poziționați pe roluri (vânzător-cumpărator), în serii de câte 14, copiii se vor juca simulând și imaginându-și situații și scenarii dintr-un magazin. Nu vor lipsi calculele matematice simple.  

Formatul va fi cel obișnuit conceptului educativ introdus de Sun Plaza – cu ghidare din partea supervizorilor și dragonului Sunny, cu elemente de recuzită și suport video. Copiii vor fi introduși în tematică în două etape – stabilirea rolurilor și componenta teoretică, urmată de cea practică, prin intrarea în roluri și îndeplinirea lor.

Sunny City – orașul în care copiii pregătesc o lume mai bună – este un format care îmbină inspirația, distracția și educația și care, prin reproducerea, la scară mică, a unui oraș și prin jocul de roluri, îi ajută pe copii să dezvolte abilități importante și să înțeleagă concepte și idei reale din viața de zi cu zi. Prin imitarea unor situații de viață asemănătoare celor în care se află adulții, într-un scenariu prestabilit, copiii își explorează imaginația, dobândesc elemente noi de limbaj, își îmbunătățesc abilitățile sociale, conștientizează consecințele acțiunii lor asupra celorlalți, dezvoltă aptitudini de lider, găsesc soluții creative și câștigă încredere în forțele proprii.

Mai multe detalii se găsesc pe www.sun-plaza.ro/event/sunny-cauta-voluntari-pentru-jocuri-un-pic-altfel
 
Despre Sun Plaza:
Inaugurat în luna februarie a anului 2010, Sun Plaza este centrul comercial dominant din zona de sud a Bucureștiului, având o suprafață construită de 208.000 mp. Centrul comercial este deținut de către S IMMO AG și administrat de către CBRE România.

Având patru etaje, două destinate exclusiv cumpărăturilor și cu o parcare subterană cu 2.000 de locuri care se întinde pe două niveluri, Sun Plaza este centrul comercial al tuturor, o oază a cumpărăturilor și relaxării.

Centrul comercial a trecut recent prin cel mai amplu proces de reconfigurare desfășurat pe piața de retail din București. Peste 20.000 de metri pătrați de spații comerciale au făcut obiectul reconfigurărilor, dintre care 11.000 într-o aripă nou construită în care au fost inaugurate peste 40 de noi magazine, Sun Plaza având în prezent un grad de ocupare de 100%.

În plus, centrul comercial a trecut și printr-o acțiune de reîmprospătare a designului, fiind realizate două noi piațete, reconfigurate alte două, în timp ce pasajul de acces către stația de metrou Piața Sudului și alte spații din cadrul mall-ului au fost decorate cu creații grafice realizate de către Peter Kogler, artist austriac cu recunoaștere internațională și unul dintre pionierii artei generate pe computer.
www.sun-plaza.ro