O noua colectie de produse clasice stilul streetwear contemporan lansata printr-o campanie infuzata de ritmul comunitatii lowriding din Japonia.
Tommy Hilfiger anunta urmatorul capitol Tommy Collection by TOMMY JEANS. Inspirata de radacinile sale din hip-hop, Tommy Collection se conecteaza la comunitatile din intreaga lume, promovand cultura strazii printr-o perspectiva progresiva, locala. In acest sezon, TOMMY JEANS apare in lumea lowriding-ului din cultura chicano japoneza cu cea mai recenta lansare a celei mai elevate colectii.
Tommy Collection Primavara ’23 este formata din piese care prezinta o interpretare contemporana a arhivei TOMMY JEANS. Piesele moderne de baza primesc un twist de sezon, si produsul hero este jacheta windbreaker Chicago in rosu si albastru, cu maneci detasabile. Alte atractii ale colectiei sunt blugii baggy Aiden din denim, medium wash si talie lejera, al caror stil este sinonim cu muzica rap; jacheta parka color-blocked; vesta trucker din denim, decupata, fara maneci; vesta tricotata stil letterman si puloverul stil hochei din nailon. In intreaga colectie piesele prezinta diverse proportii si oportunitati de layering, in timp ce imbina estetica prep, skate si hip-hop. Arhivele sportive sunt recodificate prin caleidoscopul culturilor, oferind siluete clasice cu o energie turbo.
Campania Tommy Collection Primavara ‘23 este un amestec de instantanee pline de actiune, momente dezinvolte si portrete intime ale comunitatii lowrider, realizate de fotograful Theo Cottle din Londra. Cu o distributie de lowrider americani clasici si proprietari de garaje, rapperi si artisti tatuatori, colectivul japonez modeleaza o lume dinamica in care colectia se integreaza.
Videograful Yohai Haga Peta (@yoheipeta) a surprins universul lowrider din Shibuya pe timp de noapte, cu scene declansate de cultura stradala Cali-Mex si cultura masinii, in timp ce soferii fie conduc in deriva, fie alert sau se plimba pe strazile din Tokyo.
Colectia este disponibila pe tommy.com si in anumite magazine TOMMY JEANS din intreaga lume. Magazinele TOMMY JEANS din Romania se afla in Parklake Shopping Center si MegaMall Bucuresti.
Intrati pe platformele sociale @TommyJeans, #TommyJeans si #TommyCollection si alaturati-va comunitatii TOMMY JEANS – o destinatie digitala care combina muzica, streetwear si cultura.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.