Tommy Hilfiger celebreaza istoria conexiunii sale cu muzica prin campania Toamna 2023 cu Quincy Jones si SZA

In timpul unui sezon care marcheaza cea de-a 50-a aniversare a Hip Hop-ului, campania aduce un omagiu istoriei brand-ului de campanii care prezinta figuri culturale emblematice si imbina lumea modei si a muzicii.

Tommy Hilfiger sarbatoreste campania Toamna 2023 alaturi de producatorul si legendarul muzician Quincy Jones si SZA, castigatoare a premiului GRAMMY® si vocea principala a muzicii contemporane. Colaborarea cu doua forte ale industriei muzicale este cea mai recenta din istoria lunga de lucru a lui Tommy Hilfiger cu artisti inovatori din hip-hop si R&B. De la momentele emblematice din anii ’90, cand a fost epoca de aur a hip-hop-ului, pana la actuala globalizare constanta a genului, brand-ul continua sa imbratiseze si sa fie imbratisat de persoane reprezentative din miscarea culturala.

„Intotdeauna am fost pasionat de muzica si sunt recunoscator ca impartasirea pasiunilor cu eroii mei a deschis calea pentru colaborarea cu pionieri culturali”, a spus Tommy Hilfiger. „Quincy Jones este o figura legendara pe care sunt onorat sa il numesc prieten – geniul sau creativ si instinctul pe care il are m-au inspirat foarte mult inca din anii ’90. SZA este un talent generational care reprezinta vocea de astazi. Autenticitatea ei, talentul artistic unic si esenta ei puternica o deosebesc de restul.”

Geniu muzical si castigator de 28 de ori a premiului GRAMMY®, Quincy Jones si familia sa au fost de mult timp perceputi ca inovatori din punct de vedere cultural, muzical si stilistic, avand de asemenea o istorie profunda cu brand-ul TOMMY HILFIGER. La inceputul anilor ’90, fiica sa Kidada a lucrat indeaproape cu Tommy pentru lansarea TOMMY JEANS, ghidand creativ brand-ul catre inovatie si relevanta culturala. Printre momentele notabile, in 1997, Kidada s-a ocupat de styling-ul pentru Aaliyah, aceasta purtand un top TOMMY HILFIGER emblematic pentru campania ”In the Jeans”. De-a lungul anilor, alti membri ai familiei Jones au lucrat indeaproape cu brand-ul, aratandu-si creativitatea la intersectia dintre muzica si stil. Pentru Toamna 2023, Renell Medrano l-a surprins pe Quincy cu 21 de membri ai familiei sale, inclusiv cei sapte copii ai sai – Kidada, Rashida, Kenya Kinski-Jones, Jolie, Rachel, Quincy Jones III si Tina – in item-uri prep elevate din TH Collection.

„Cred in puterea muzicii de a ne modela si de a ne ghida si cred ca latura creativa este o parte vitala a ceea ce suntem noi ca fiinte umane”, spune Quincy Jones. „Este o filozofie pe care o impartasesc cu familia mea si una pe care sper sa o transmit generatiei urmatoare. Tommy si cu mine ne-am intalnit pentru prima data in anii ’90, intr-o perioada revolutionara a muzicii. Am venit din lumi diferite, dar ne-am conectat imediat ca doi visatori optimisti si harnici, cu o viziune comuna de a combina muzica si moda intr-un mod care nu se mai facuse inainte.”

SZA, nominalizata la Oscar® si castigatoare a premiului GRAMMY®, este o forta aparte in muzica contemporana. Reprezentand viitorul muzicii, pentru campania de toamna, Carlos Nazario i-a propus un styling de look care face trimitere la emblematicul top bandeau pe care l-a purtat Aaliyah, si care a facut-o celebra pe Kidada Jones in anii ’90. Fotografiata cu prietenii si cei dragi ei intr-un cadru familial tipic american, SZA apare alaturi de mama ei Audrey Rowe, tatal Abdul Mubarak-Rowe, nepoata Savannah Rowe, precum si cei dragi ei, Amber Wilson, Madeline Miller, MeLisa Heath si Nova Harmon.

„Sunt atat de inspirata de persoanele incredibil de creative care mi-au iesit in cale si de baza pe care au realizat-o”, spune SZA. „Sunt incantata si onorata sa-mi construiesc mostenirea creativa alaturi de Tommy Hilfiger, unul dintre cele mai recunoscute brand-uri, extrem de influent. A fost o experienta grozava cu brand-ul si atat de speciala pentru ca am impartasit-o cu familia si prietenii mei apropiati.”

Muzica si cultura pop au fost intotdeauna unele dintre cele mai mari inspiratii creative ale lui Tommy Hilfiger. In anii ’90, ascensiunea hip-hop-ului a insemnat si descoperirea brand-ului de catre multi artisti. Mai intai au fost atrasi de stilul preppy, colorat si supradimensionat. Hilfiger a fost pionier prin conexiunea creata cu subcultura, imbracand artisti tineri si colaborand cu vedete precum Grand Puba, Snoop Dogg si Aaliyah. Anul acesta se implinesc 50 de ani de la nasterea hip-hop-ului, brand-ul celebrand influenta miscarii creative. Astazi, Tommy Hilfiger continua sa exploreze peisajul cultural, aducand in fata noilor fani, figure emblematice pentru stilul prep, cu o expresie contemporana si tinereasca a clasicului american cool.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.