
Renumitul stil prep prinde viata intr-o noua abordare prin exprimarea de sine a generatiei urmatoare.
Tommy Hilfiger prezinta campania Primavara 2023 Classics Reborn cu o noua colectie care reinventeaza modelele clasice prep din toate timpurile, cu o distributie de forte creatoare aflate in plina expansiune.
Campania reflecta spiritul Tommy Factory, care a definit colectia Toamna 2022 TOMMY HILFIGER, intrucat artisti de pe diferite scene din lumea modei, muzicii si divertismentului sunt reuniti. Printre talente se numara emblematica Georgia May, Aoki Lee Simmons, studenta Harvard si ambasadoare pentru generatia tanara, artista si modelul Kesewa Aboah, artistul multidisciplinar Kailand Morris, muzicianul Dylan Brosnan, pictorul Paris Brosnan si artistul Sean Koons.
Imaginile pentru Classics Reborn, realizate de Gregory Harris, prezinta modul in care colectia poate fi purtata intr-o maniera mai eleganta sau mai casual sau oriunde intre aceste ipostaze.
„Modelele clasice nu se demodeaza niciodata.”, a spus Tommy Hilfiger. „Aceasta colectie este despre o modernizare si reinterpretare a stilului prep, gasind noi modalitati de a pastra stilurile atemporale fresh. Reinventarea este o sursa constanta de entuziasm pentru mine.”
Camasa si rochia camasa tip Oxford reprezinta piese cheie renascute pentru o noua generatie. Alte piese vestimentare de primavara care nu necesita niciun efort pentru a fi integrate intr-un outfit sunt blazer-ul si seturi chino, cu o monograma TH realizata prin executii Jacquard tonale, un pulover pop realizat prin modelul de tricotat numit fagure, o parka necaptusita si o camasa tip rugby. Nuante de verde lime se regasesc in produse cu gulere voluminoase tip crewneck si rochii elegante, in timp ce blazerele pentru barbati si femei estompeaza diferentele stilistice dintre tinutele de zi si cele de seara.
Campania va fi comunicata printr-o serie de activari de marketing organizate la nivel global in spatiul media si in magazinele oficiale TOMMY HILFIGER. Classics Reborn va prinde viata pe retelele de socializare pe masura ce creatorii si influencerii locali devin activi, oferind un suflu fresh stilurilor atemporale.
Colectia Primavara 2023 Classics Reborn va fi disponibila pe tommy.com, in magazinele TOMMY HILFIGER din intreaga lume si prin intermediul unor parteneri selectionati.
Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.