Campania prezintă o comunitate diversă de artiști, cântăreți, modele și influenceri din toată lumea, printre care Jelani Blackman, IAMDDB, Paloma Ford, Salma Slims, T-Bone și Rei.
Tommy Hilfiger anuntă lansarea colecției capsulă pentru Primăvară 2018, TOMMY JEANS, o celebrare a individualitătii, diversității și a moștenirii muzicale a brandului, colaborând cu noi artiști precum Jelani Blackman și IAMDDB, cântăreții Paloma Ford și Salma Slims, modelele și influencerii T-Bone și Rei. Colecția va fi disponibilă în magazinele Tommy Hilfiger și Tommy Jeans, selectate la nivel global și prin intermediul partenerilor selecționați. În România colecția va fi disponibilă începând cu 16 mai 2018.
Campania digitală integrată, realizată de fotograful și regizorul Christian Oita într-un stil minimalist în Londra, surprinde noutatea și prospețimea capsulei TOMMY JEANS, artiștii dezvăluindu-și diferite fațete ale personalității și propria abordare prin modă și muzică.
Colecția capsulă pentru Primăvară 2018, TOMMY JEANS, cuprinde elemente denim esențiale oferind o notă rebelă moștenirii nautice a brandului, prin culori aprinse de galben și reinventarea logo-ului consacrat printr-un design modern al steagului nautic.
Piesele feminine reprezentative includ o jachetă albă marinărească cu gluga supradimensionată cu semnul TOMMY JEANS pe spatele acesteia, un pulover galben neon, o geacă de denim roșie cu imprimeu de steag și logo-ul TOMMY JEANS pe spate, blugi albaștri tăiaţi, pantaloni chinos bufanţi şi un sarafan albastru deschis. Piesele bărbătești reprezentative includ o jachetă marinărească în color-blocking, o jachetă largă din denim cu un imprimeu ,,extins’’ al logo-ului cu steag pe spate, pulover galben neon, un hanorac alb cu logo-ul TOMMY JEANS pe braț, blugi albaştri relaxed-fit și pantaloni chinos bufanți. Capsula include și încălțămintea consacrată, aducând înapoi pantofii sport TOMMY HILFIGER Fly ce au fost lansați în anul 1997.
Prietenii și urmăritorii bradului sunt invitați să participe la conversație pe rețelele de socializare folosind #TommyJeans și @TommyHilfiger.
# # #
DESPRE SARKK
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania şi F.Y.R.O.M. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse de magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand. SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Colecțiile Tommy Hilfiger sunt disponibile pentru bărbați, femei și copii, ele incluzând și încălțăminte și accesorii. Colecțiile fac parte dintr-un portofoliu complex al acestui lifestyle brand, ce conține articolele sportive pentru bărbați, femei și copii; încălțăminte; echipament sportiv (golf, înot, sailing); lenjerie (lenjerie de corp, halate și lenjerie de noapte); accesorii de optică medicală; ochelari de soare; ceasuri; genți; costume; ciorapi; articole de piele; parfumuri; accesorii pentru casă; lenjerii de pat; accesorii pentru baie; genți de voiaj. Linia Tommy Jeans constă în articole din Denim și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii, genți, accesorii, ochelari și parfumuri.