Tommy Hilfiger si Shawn Mendes colaboreaza pentru o noua colectie vizand un viitor mai bun cu Classics Reborn pentru Primavara 2023

Parteneriatul cu Shawn Mendes se axeaza pe sustenabilitate, modeland cea mai recenta campanie si colectie.

Tommy Hilfiger prezinta colectia Tommy X Shawn Classics Reborn, o campanie si o colectie-capsula alaturi de cantaretul si compozitorul nominalizat la premiile GRAMMY si castigator al mai multor discuri de platina, Shawn Mendes. Colaborarea redefineste si renaste tinutele clasice atemporale, oferind un aer nou tinutelor iconice ale stilului prep, concepute in spiritul sustenabilitatii.

Noua colectie realizata in colaborare cu Shawn Mendes este inspirata de abordarea TOMMY HILFIGER a stilului prep anterior anilor ’90, punand in lumina croieli relaxate si confortul original, cu accent pe incluziune. Aceste noi design-uri reinterpreteaza look-uri iconice TOMMY HILFIGER intr-un mod contemporan, creand o colectie de tinute clasice pentru prezent si viitor. Parteneriatul inglobeaza viziunea comuna a lui Shawn Mendes si Tommy Hilfiger in materie de sustenabilitate prin utilizarea de materiale reciclate si inovatoare.

Campania reuneste o echipa de prieteni si de membri ai familiei cantaretului, precum si sustinatori ai sustenabilitatii si creatori din noua generatie. Shawn este insotit de sora sa, Aaliyah Mendes, de artistul, cantautorul si prietenul sau apropiat, Jon Vinyl, de artistul-producator Mike Sabath, de artistul multidimensional, Ahmad Cissé, de autoarea si modelul Maye Musk, de designerul Czarina Kwong, de campionul pentru schimbare, Deprise Lons, si de modelele Yvesmark Chery si Anita Jane Pathammavong.

Campania Classics Reborn prezinta colectia de articole pentru barbati si femei avand ca element central stilul prep modern.

Viziunea lui Tommy Hilfiger si a lui Shawn Mendes a fost inspirata de patru principii. Primele doua, Color Reborn si Materials Reborn, asigura includerea in colectie a inovarii sustenabile. Celelalte doua, Self Reborn si Community Reborn, reflecta un mod de viata contemporan:

Color Reborn include materiale care sunt realizate din textile reciclate si prezinta culori vii. Recycrom™ utilizeaza o noua tehnica de fabricare a vopselei, creata prin reprelucrarea deseurilor provenite din taiere din fabrica, inainte de consum intr-o pulbere colorata.

Materials Reborn integreaza tehnologii de ultima ora, creand noi fibre confortabile din textile reciclate. Acesta incorporeaza Circulose®, un material realizat din deseuri textile reciclate care au fost amestecate cu fibre de lemn, reducand dependenta de resursele virgine si asigurand faptul ca textilele din bumbac uzate pot face parte dintr-un sistem de reciclare mai circular, mai degraba decat sa ajunga in depozitele de deseuri.

Self Reborn reflecta angajamentul unei abordari proaspete a ideilor, pasiunilor si perspectivelor, mergand pana la articolele pe care le purtam.

Community Reborn pune in lumina ideea de a te inconjura de oameni care te fac sa fii mai bun.

„Colectia Tommy X Shawn Classics Reborn marcheaza un alt pas in realizarea viziunii noastre in materie de sustenabilitate, deoarece ne propunem sa cream un tip de moda care nu iroseste nimic si ii intampina pe toti (Waste Nothing and Welcome All).” a spus Tommy Hilfiger. „Shawn este un tanar impresionant si pledeaza pentru schimbari pozitive. Suntem mandri sa fim parteneri cu el si sa continuam sa ne jucam rolul in crearea unui viitor mai responsabil al modei.”

Campania Classics Reborn a fost regizata de Team Laird si filmata de Cass Bird. Pentru a lansa campania la nivel mondial, Tommy Hilfiger si Shawn Mendes au gazduit o serie de evenimente in Londra, Berlin, Milano si Ciudad de México. In magazine selectionate se desfasoara activari, oferind o platforma celor care sustin schimbarea pozitiva prin manifestari locale in materie de sustenabilitate.

„Sunt foarte incantat sa lucrez cu familia mea Tommy Hilfiger la colectia Classics Reborn”, a spus Shawn Mendes. „Colectia este extrem de speciala pentru mine, deoarece am reusit sa lucrez cu Tommy Hilfiger pentru cocrearea acestei game care include aceste versiuni uimitoare, de inalta calitate si sustenabile ale celor mai clasice articole de imbracaminte.”

Colectia include o camasa rugby cu stele si dungi, realizata dintr-un amestec de bumbac reciclat si organic, cu un croi relaxat; pantaloni chino, dublu plisati, confectionati din bumbac 100 % organic vopsit cu tehnologia Recycrom™. Alte elemente-cheie includ o jacheta varsity din amestec de lana reciclata si maneci realizate cu nailon regenerat ECONYL® derivat din deseuri organice si oceanice, inclusiv plase de pescuit. Materialele certificate de industrie sunt utilizate in intreaga lume, inclusiv cele ce respecta standardul privind lana obtinuta din surse responsabile (RWS), standardul de continut organic (OCS) si standardul global de reciclare (GRS).

Ca o continuare a angajamentului Tommy Hilfiger fata de sustenabilitate, compania isi propune sa se asigure ca design-ul tuturor produselor este realizat in maniera circulara. Pe langa utilizarea materialelor cu impact redus, care acorda prioritate materialelor reciclate si reciclabile si implementeaza tratamente sigure de vopsire in conditii de siguranta, brand-ul continua sa testeze noi modele de afaceri care mentin produsele in uz mai mult timp. Pentru mai multe informatii despre strategia de sustenabilitate a lui TOMMY HILFIGER , vizitati responsibility.pvh.com/tommy

In Romania, colectia Tommy X Shawn Classics Reborn este disponibila pe tommy.com si in magazinele TOMMY HILFIGER selectionate.

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger si @ShawnMendes.

# # #

Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.