***ALERTA MEDIA*** Tommy si Dee Hilfiger au participat la Gala MET 2022

Printre oaspetii lui Hilfiger au fost Shawn Mendes si Anthony Ramos in costume TOMMY HILFIGER personalizate.

Tommy si Dee Hilfiger au participat la Metropolitan Museum of Art’s Costume Institute Benefit  – Gala MET – pe 2 mai 2022 in New York City pentru a sarbatori deschiderea expozitiei In America: An Anthology of Fashion – a doua dintr-o prezentare in doua parti. Expozitia exploreaza bazele modei americane printr-o serie de expuneri vestimentare ale unor designeri si croitori care au lucrat in Statele Unite de la mijlocul secolului al XIX-lea pana la mijlocul secolului al XX-lea. Seara a fost co-prezidata de Ryan Reynolds, Blake Lively, Regina King si Lin Manuel Miranda, impreuna cu Tom Ford, Adam Mosseri si Anna Wintour ca invitati onorifici.

Alaturi de Tommy Hilfiger au fost Dee Hilfiger, sotia sa, care este designer de moda, Shawn Mendes, cantaret si compozitor, nominalizat la Grammy, cu vanzari incredibil de bune, si interpretul Anthony Ramos, castigator al unui Grammy, nominalizat la Globul de Aur si la Emmy.

Aducand un design mai sustenabil in prim-plan, look-urile purtate de Hilfiger si de invitatii sai au fost realizate folosind materiale extrase din diverse surse de tesaturi – nefolosite sau surplus, reducand astfel la minimum impactul asupra mediului si risipa in comparatie cu productia de textile si ornamente personalizate. Materialele au fost incorporate cu grija in fiecare look, folosindu-se materiale ramase din sezoanele anterioare, precum si ceea ce se numeste vintage deadstock, adica produse noi, nepurtate dar care nu au fost vandute, si materiale reutilizate. Acest aspect vine in continuarea viziunii lui TOMMY HILFIGER ca pana in 2030 sa devina un brand care nu iroseste nimic & ii intampina pe toti (Wastes Nothing and Welcomes All).

„Fiind un brand care isi are radacinile in America, este foarte important sa recunoastem si sa reflectam asupra istoriei incredibile care a stat la baza modei americane”, a spus Tommy Hilfiger. „Pentru noi povestile si mostenirea trecutului depasesc inspiratia creativa – ele ne inspira sa continuam sa ne reinventam si sa evoluam ca brand, astfel incat sa avem un scop clar, care sa ii inspire pe cei din comunitatile noastre.”

Prietenii si fanii brand-ului TOMMY HILFIGER sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind @TommyHilfiger si #TommyHilfiger pe Instagram, TikTok, si Twitter.

CINE:    Tommy Hilfiger a purtat un smoking personalizat de catifea albastra TOMMY HILFIGER x Denis Frison, inchidere cu un singur nasture in fata,  mansete din matase gros-grain si captuseala rosie de matase din garderoba personala, impreuna cu o camasa tuxedo alba si papion negru de matase. Look-ul a fost realizat din material tip vintage deadstock.

Dee Hilfiger a purtat o rochie personalizata TOMMY HILFIGER , tip corset, fara bretele, din lame auriu.  Look-ul a fost realizat din material tip vintage deadstock.

Shawn Mendes a purtat o jacheta personalizata TOMMY HILFIGER, tip peacoat, cu doua fete, intr-o cromatica specifica pietrelor pretioase, din amestec de lana si casmir, cu captuseala charmeuse aurie, un smoking bleumarin, cu un singur nasture, din lana fina, cu gat inalt, cu rever din tafta duchesse de matase si lana, nasturi aurii. si un pulover turtleneck bleumarin din lana fina. Look-ul a fost realizat folosind atat materiale TOMMY HILFIGER din sezonale trecute dar si materiale tip vintage deadstock.

Anthony Ramos a purtat un frac alb personalizat TOMMY HILFIGER, reciclat din panza vintage de vele, o camasa smoking alba din popelin de bumbac si un papion, combinate cu pantaloni smoking din lana bleumarin. Look-ul a fost realizat folosind panza de vele reutilizata si materiale tip vintage deadstock

UNDE:    Muzeul Metropolitan de Arta, New York

CAND:    Luni, 2 Mai 2022 

PHOTO CREDIT: Getty Images

Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe tommy.com.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.

Despre calatoria pentru sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger
Viziunea lui TOMMY HILFIGER  este ca pana in 2030 sa devina un brand care nu iroseste nimic & ii intampina pe toti (Wastes Nothing and Welcomes All). In 2020, organizatia a anuntat 24 de obiective pe patru piloni, axate pe circularitate si incluziune. Aceste scopuri stabilite servesc drept ghid pentru crearea de produse mai sustenabile, folosindu-se materiale organice si reciclate; dezvoltarea proceselor inovatoare de-a lungul lanturilor de aprovizionare (inclusiv denim cu impact redus pentru a reduce consumul de apa si energie); promovarea unei comunitati de incluziune prin Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge; si asigurarea ca fiecare fan Tommy are acces la produse prin colectia Tommy Hilfiger Adaptive, concepute pentru ca procesul de  imbracare sa fie unul mai facil pentru adultii si copiii cu dizabilitati. In plus, recunoscand ca nicio companie nu poate schimba singura peisajul sustenabilitatii, Tommy Hilfiger si-a unit fortele cu partenerii din industrie prin semnarea Pactului de moda in august 2019, precum si aderarea in 2020 la initiativele Fundatiei Ellen MacArthur – Make Fashion Circular, Jeans Redesign. Pentru informatii suplimentare vizitati acest site.