Trei motive pentru care ar trebui sa iti incepi ziua la Starbucks

Mic dejun proaspăt

Da, ai citit bine, în fiecare dimineață, poți savura produse de patiserie coapte pe loc, pentru ca tu să ai un mic dejun delicios și divers. Închide ochii și lasă-ți simțurile să urmeze mirosul cafelelor, mereu 100% Arabica, fie că alegi Espresso, Cappuccino sau Flat White, dar și pe cel al micului dejun care frăgezește în cuptoare.

Starbucks oferă gratuit alternativele vegetale
Starbucks oferă toate alternativele vegetale pentru lapte – ovăz, soia, migdale, nucă de cocos – fără costuri suplimentare în fiecare cafenea și la livrare, pentru prima dată, dând tonul prin această inițiativă și susținând alegerile sănătoase și diversitatea atunci când vine vorba de stilul de viață ales. Și nu este o ofertă unică, clienții își pot savura băuturile cu alternative vegetale, fără costuri, de fiecare dată când vizitează Starbucks.

Personalizarea băuturilor se află în centrul brand-ului, iar cea mai recentă modificare a meniului nu numai că va oferi mai multe oportunități de a savura o băutură după cum vă place, ci va ușura și mai mult alegerea oricărei alternative preferați, pe tot parcursul anului.

Dar acestea nu sunt singurele motive care îi fac pe clienți să-și înceapă ziua la cel mai apropiat Starbucks…

Opțiuni vegane
Nu doar de Veganuary, Starbucks oferă o diversitate de opțiuni de mâncare vegetariene sau vegane, precum și dulciuri – Croasantul cu zmeură, Plăcinta vegană cu mere și Brioșa vegană cu zmeură și lămâie, care sunt delicioase sau cel puțin așa ne spun toți clienții.

Experimentează micul dejun la Starbucks în fiecare dimineață!

#Starbucks #FreshlyBaked

Despre Starbucks
Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest Group
Amrest Group este un operator lider European de restaurante multi-brand cu un portofoliu de mărci de primă clasă în 25 de țări. AmRest operează peste 2.400 de restaurante sub brand-uri francizate precum KFC, Starbucks, Pizza Hut și Burger King, precum și brand-uri proprietare precum La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog și Bacoa. În plus, compania are în portofoliu și brand-uri virtuale. Mai multe informații sunt disponibile pe pagina web: www.amrest.eu/en.

Bookzone - Carti Online Resigilate