
Everyday Style & Trusted Value
WOMENS WEAR
Toamna aduce cu sine o varietate de stiluri versatile și atemporale. Piesele de bază combină stilul clasic și cel contemporan într-o paletă caldă de culori, perfecte pentru acest sezon, la care se adaugă și nuanțele puternice și imprimeurile statement care rămân și în acest sezon un must-have.
Printre cele mai des întâlnite nuanțe pe care Marks & Spencer le propune pentru acest sezon se numără albastrul, portocaliul și verdele kaki care sunt completate cu nuanțele de auriu patinat și lila, oferind un strop de culoare garderobei de toamnă. Rochiile cu diverse imprimeuri de la cele florale și până la cele monocromatice, pot fi combinate într-o varietate de stiluri, obținând astfel un look modern și fresh.
În noua colecție se regăsesc croieli lejere și texturi ușor de accesorizat la care se adaugă jachete personalizate din lână sau cașmir perfecte pentru o vreme mai răcoroasă. Totodată colecția propune un design elegant cu accent pe imprimeuri feminine, combinând astfel culori puternice pentru diverse piese cum sunt rochiile și bluzele delicate, cu broderie care conferă eleganță și simplitate întregului look. Tricotajele și rochiile din satin, aduc un plus de feminitate ținutelor de zi cu zi, în vreme ce denimul continuă să rămână un item esențial în garderoba de toamnă, Marks & Spencer propunând pentru acest sezon o varietate de modele și croieli care se pliază pe orice siluetă.
Precum o îmbrățișare pufoasă, tricotajele confortabile realizate din țesături de lână de cea mai înaltă calitate cu diverse imprimeuri, precum și cardigane fabricate din lână Merino și cașmir moale vor aduce un strop de finețe și eleganță garderobei de toamnă.
Colecția este deja disponibilă atât în magazine, cât și online pe www.marksandspencer.com/ro
Menswear
Cu un aspect contemporan, dar în același timp elegant, colecția dedicată bărbaților este alcătuită dintr-o paletă caldă de culori de la galben, la indigo, la care se adaugă nuanțe de portocaliu, roșu și albastru cobalt. Modernă, ușoară și călduroasă, vesta clasică reprezintă item-ul principal al colecției datorită versatilității și al ușurinței cu care poate fi purtată în mai multe ținute.
De la jachete căptușite și până la haine din lână, modelele propuse de Marks & Spencer pentru acest sezon sunt clasice, elegante și în același timp ușor de purtat în mai multe combinații. Căptușeala Thermowarmth™ este perfectă pentru a fi purtată în sezonul rece datorită faptului că nu are surplus de greutate, iar finisajul este unul rezistent la apă, tehnologia Stormwear™ asigurând confort pe tot parcursul unei zile.
Pe lângă colecția din denim deja prezentă atât în magazine, cât și online, în sezonul actual la Marks & Spencer sunt disponibile și o nouă gamă largă de piese de inspirație vintage, concepute din denim de înaltă calitate, dar cu o croială lejeră. Piesele din denim vintage pot fi combinate cu tricotaje, bluze din bumbac și lână, putând fi purtate cu ușurință în ținutele de zi cu zi.
***
Despre Marks & Spencer
Înființată în 1884, Marks & Spencer este unul dintre principalele magazine de retail din Marea Britanie, având o vechime de peste 137 de ani. Marks & Spencer are peste 1.519 de magazine la nivel mondial, inclusiv Europa, Asia și Orientul Mijlociu precum și site-uri web emblematice în peste 100 de piețe.
În România, Marks & Spencer prin partenerul său în sistem de franciză, Voici La Mode, operează 3 magazine oferind calitatea M&S bine-cunoscută prin colecțiile de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați și copii.
Pentru informații suplimentare, accesați: voicilamode.com, www.instagram.com/marksandspencerromania sau www.facebook.com/marksandspencerromania
***
Despre materialele folosite de către Marks & Spencer
Pentru fiecare produs, Marks & Spencer a utilizat exclusiv bumbac organic sau bumbac reciclat, obiectivul principal fiind acela de a utiliza exclusiv materii prime provenite din surse sustenabile, fiind astfel interzisă utilizarea țesăturii angora și fibrei alpaca.
Marks & Spencer a fost primul retailer care a ales transparența în comunicare și a făcut publice toate detaliile despre cele peste 500 de fabrici care produc îmbrăcămintea, încălțămintea și accesoriile, printre acestea numărându-se informații precum: locația fabricii, numele, numărul de angajați.
La sediul din Londra o echipă dedicată de designeri, tehnicieni și dezvoltatori lucrează în permanență pentru a identifica cele mai noi tendințe, scopul final fiind acela de a dezvolta noi modele și de a contribui la piese vestimentare concepute din materiale de înaltă calitate.