Winter sales aduce reduceri inspirate la Plaza Romania

Plaza România deschide porțile către o lume a reducerilor și promoțiilor speciale, anunțând lansarea campaniei sale Winter Sales, care cu siguranță îi va încânta pe toți cei care trec pragul centrului comercial în această perioadă.

Magazinele din incinta centrului comercial au pregătit, în această iarnă, numeroase surprize și oferte atractive pentru întreaga comunitate și nu numai. Astfel, iubitorii de modă se pot bucura de prețuri speciale și vor avea posibilitatea să achiziționeze o gamă diversificată de produse, de la articole de îmbrăcăminte și încălțăminte până la accesorii, produse cosmetice, jucării și multe altele.

Vizitatorii sunt așteptați să descopere ultimele tendințe din lumea modei și produse de calitate, la prețuri atractive sub același acoperiș. Cele mai mari discounturi se regăsesc în magazinele dedicate produselor vestimentare și de încălțăminte, urmate de articolele cosmetice și bijuterii.

Lensa aduce reduceri masive de până la 80% la o selecție de produse, iar Jolidon, Sportisimo, Office Shoes, Noriel și Il Passo au scăzut prețurile cu până la 70%. Și LC Waikiki și Sephora își așteaptă vizitatorii cu discounturi de până la 60% la produsele selectate. Oferte speciale au pregătit și Bigotti, BSB, CCC, Cellini, Colin’s, Douglas, DS’Damat, Lee Cooper, Marks & Spencers și Lynne, care au reduceri de până la 50% la articolele selectate. Și în magazinele Tezyo și Mayoral consumatorii se pot bucura de tarife cu până la 40% mai mici, la produsele selectate.

În plus, toți cei care trec pragul centrului comercial au la dispoziție numeroase opțiuni pentru petrecerea timpului liber, de la cinema până la restaurante și cafenele perfecte pentru o pauză între sesiunile de shopping.

Campania Winter Sales desfășurată în Plaza România este ocazia perfectă de a vă bucura de cele mai avantajoase oferte ale sezonului și de a face achiziții inteligente într-un mediu plăcut și prietenos.

###

DESPRE PLAZA ROMÂNIA
Plaza România, centrul comercial lansat de Anchor Grup în 2004, reprezintă o parte integrantă a comunității. În plus, Plaza România a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare cu scopul de a revitaliza look-ul și funcționalitatea mall-ului, în linie cu tendințele actuale, cu nevoile comunității, menținând, în același timp, standarde ridicate în produsele și serviciile oferite clienților. Ca urmare a renovărilor, compania a realizat prima conversie a unei zone de retail într-un spațiu de birouri, lansând Plaza România Offices.