1000 years of #lessordinary by Finlandia Vodka

Finlandia Vodka lansează, la nivel internațional, sub platforma globală de comunicare to the life #lessordinary, o nouă etapă de sedimentare la nivel de identitate, ce poartă numele de “1.000 de ani de #lessordinary”. Menirea ei este să exploreze și mai mult ADN-ul brandului aducând în fața consumatorilor personaje care reprezintă spiritul #lessordinary pe care Finlandia îl încurajează.

Finlandia Vodka a căutat în toată lumea și a pus cap la cap o colecție caleidoscopică de individualități umane care trăiesc în fiecare zi obișnuitul într-un mod mai puțin obișnuit.

personajele  găsite – ale căror vârste însumează, în total, 1.000 de ani –  au fost alese și intervievate cu intenția de a extrage și distila înțelepciunea fiecăruia, totul într-un film cu caracter autentic și inspirațional. scopul final este de a-i intriga pe toți ceilalți spre o eliberare a propriului spirit #lessordinary și al unui trai în conformitate cu nonconformismul.

de la încrederea de neclintit a luptătorului travesti de wrestling din New Mexico, la concepția despre identitate a unui fost agent dublu, viziunile personajelor nu sunt nicidecum un set de platitudini dulci și obișnuite la care te-ai puteai aștepta.

înțelepciunea unei vieți trăite la extrema obișnuitului coagulată într-o poveste cu un final deschis formează 10 decenii de viață #lessordinary.

timp de 14 săptămâni, Finlandia Vodka va prezenta pe pagina de Facebook facebook.com/FinlandiaVodkaRO câte un personaj al campaniei.

fiecare săptămâna va aduce în prim plan un set de citate inspiraționale bazate pe întreaga experiență de viață a personajului, o recomandare de cocktail adaptat personalității individului comunicat și viziunea sa asupra a ceea ce înseamnă să consumi întotdeauna responsabil.

personajul din săptămâna 15-21 iunie va fi actorul din Game of Thrones și al treilea cel mai puternic om din lume, Hafthór Júlíus Björnsson, care caută să-i convingă pe toți cei care vizionează serialul să își găsească abordarea decisivă, dar #lessordinary.

el împărtășește cu audiența mesajul său puternic:  keep pushing or quit dreaming.

următoarele personaje sunt:

Iris, cea mai bătrână adolescentă din lume, 93 ani
Sulo, îmblânzitorul de urși, 74 ani
Hanna, campioană la curse de reni, 36 ani
Tuomas, primul înotător care a traversat Golful Finlandei, 43 ani
Cassandro, luptător travesti de wrestling, 45 ani
Dawid, prim balerin, 27 ani
Tobba, vulcanolog, 34 ani
Pekka, global mixologist Finlandia, 43 ani
Mady si Monette, gemene, 128 ani
Theo, sculptor kinetic, 67 ani
Squirt, dansator funerar, 51 ani
Matti, fost agent dublu, 77 ani
London WRC, echipa paralimpică de rugby, 256 ani

Filmul 1000 years of #lessordinary

Finlandia Vodka
Provenind dintr-un loc eclectic, interesant si misterios, Finlandia este facuta intr-o modalitate unica prin combinarea apei pure de izvor glaciar cu cel mai bun orz in 6 spice, care se coace 72 de zile in soarele finlandez de la miezul noptii. Rezultatul consta in gustul curat si usor de recunoscut al Finlandia. Finlandia Vodka a fost unul dintre primele branduri de vodka ce au introdus variantele aromate, in 1994. In Romania, pe langa varianta Finlandia Classic se mai comercializeaza Finlandia Blackcurrant, Lime si Grapefruit.

Finlandia Vodka Worldwide Ltd este 100% detinuta de compania Brown-Forman,  producator diversificat de bauturi alcoolice. Printre brandurile detinute de Brown-Forman se mai numara Jack Daniel`s, el Jimador, Chambord, Southern Comfort, Woddford Reserve si Herradura. Pentru mai multe informatii despre Finlandia Vodka, vizitati www.finlandia.com si www.facebook.com/FinlandiaVodkaRO

Live Magnificently. Drink Responsibly.