Brandurile scandinave sunt la mare cautare pe Answear.ro

Pentru retailerul online multibrand Answear, sezonul estival 2023 a adus schimbari in preferintele consumatorilor de fashion online si tot in aceasta perioada anumite categorii si branduri au evoluat surprinzator in privinta cererii.

Clientii Answear sunt din ce in ce mai interesati de brandurile scandinave, acestea inregistrand o crestere de 200% fata de 2022. De asemenea, brandul propriu Answear.LAB, a marcat o crestere neasteptata in aceasta vara.

“In aceasta vara am adaugat un numar de 30 de branduri noi in portofoliu, cele mai multe fiind branduri scandinave, pe care le vedem ca fiind in trend. Brandurile scandinave sunt din ce in ce mai cautate si au cunoscut o crestere mare la capitolul de vanzare.

Categoria de produse home & deco a cunoscut o crestere cu 100% fata de anul trecut, la fel si categoriile de accesorii pentru inot, sandale cu toc si rochii. Brandurile care cunosc cea mai mare crestere sunt Birkenstock, Crocs, Ralph Lauren, Michael Kors, Ipanema, Hugo Boss, Pinko si Elisabetta Franchi”, spune Raluca Radu, country manager Answear Romania.

Categoriile de top, care au inregistrat cele mai mari vanzari pe timpul verii la Answear, au fost: costume de baie, bluze, tricouri, rochii, sandale, sneakers, espadrile, dar si palarii de plaja, imbracaminte de plaja, gentile crossbody si accesoriile de inot.

Tot in aceasta perioada, brandurile de top in vanzari au fost Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger, Answear.LAB, Medicine, Guess, Birkenstock, Calvin Klein, Hugo Boss, Converse, Crocs, Ralph Lauren, Pinko si Michael Kors.

Produsul vedeta al sezonului, la sectiunea de femei de pe Answear, a fost o pereche de pantofi sport Karl Lagerfeld Kapri Kushion, iar pentru barbati o pereche de sneakers Hugo Leon.

„Am observat ca in procesul de achizitie tendintele sunt mai importante decat preturile sau discounturile. Astfel, magenta si rozul au fost cele mai solicitate culori ale sezonului la Answear si au fost urmate de alb, maro, lila si mov. Am mai sesizat o crestere a vanzarilor pe materialele din fibre naturale cum ar fi matase, in, vascoza si bumbac, in aceasta ordine”, sustine Raluca Radu, country manager Answear Romania.

***
Despre Answear:
Answear.com este un magazin online lifespiring cu produse selectate si colectii limitate de la peste 500 de branduri globale. Printre cele peste 200.000 de produse, se regasesc cele mai recunoscute marci premium (Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss, Michael Kors, Valentino, Lacoste, Polo Ralph Lauren, Max Mara, DKNY, Carl Lagerfeld, Versace, Patrizia Pepe, Liu Jo, Pinko), branduri sport si outdoor cunoscute (adidas, Nike, New Balance, Hoka One One, The North Face, Columbia, Salewa), marci de denim iconice (G-star, Diesel, Guess Jeans, Pepe Jeans, Levi’s, Lee, Wrangler) si pot fi decoperite noi banduri boutique si de designer care au castigat o mare popularitate in ultima perioada, cum ar fi Samsoe-Samsoe, Colourwear, The Kooples, Filling Pieces, Tiger of Sweden, Custommade, Muuv si Hoff. Answear a fost fondata in 2011 si, datorita expansiunii dinamice, opereaza in prezent pe 11 piete europene si deserveste peste 1,6 milioane de clienti, castigand constant popularitate datorita livrarii rapide si confortului in timpul cumparaturilor online. Compania este listata la Bursa de Valori din Varsovia din 2021.