Familia Stikeez revine in magazinele Lidl intr-o noua formula

Din 5 octombrie, adorabila familie Stikeez se întoarce la Lidl, într-o nouă campanie de colecționare. Noi membri se alătură colecției îndrăgite atât de cei mici, cât și de cei mari.

După succesul înregistrat anul trecut de simpaticele figurine gumate, o nouă colecție de personaje vesele și jucăușe Stikeez vă invită în magazinele Lidl pentru a le cunoaște și a intra în lumea lor fantastică.

Noua familie Stikeez e cu atât mai specială, cu cât unii dintre cei 24 de membri au puteri magice: Lobby și Hi luminează pe întuneric, iar Sweety și Oscar sclipesc de bucurie. Sidefații, adică Beany și Boo, dau o notă de eleganță figurinelor Stikeez de la Lidl.

Pentru fiecare 50 de lei cheltuiți în magazinele Lidl, vei primi câte o figurină Stikeez, ceea ce te aduce cu un pas mai aproape de completarea colecției. Micuților nerăbdători, care vor să strângă la un loc întreaga familie Stikeez cât mai curând, Lidl le pune la dispoziție revistele Stikeez (7.99 de lei), fiecare revistă conținând câte o figurină.

Fiindcă orice familie are nevoie de o căsuță, oferă-i micuțului tău modalitatea perfectă de a păstra figurinele Stikeez cu albumul de colecționare (14.99 de lei) sub formă de submarin, pe care îl poți achiziționa din magazinele Lidl. Poți transforma cutia albumului pentru colecție într-un joc pentru cei mici și pentru cei mari deopotrivă. Iar, dacă vrei să îi scoți la plimbare, sau în parc, poți transporta figurinele în săculețul pentru colecționare (5.99 de lei). Mr. Squid, Chukapi și Baloon și toți prietenii lor sunt pregătiți să se îmbarce în marea aventură alături de micuțul tău.

În plus, membrii familiei Stikeez pot fi mereu aproape de cei mici prin noua aplicație Stikeez-App, disponibilă pentru descărcare atât pentru sistemul de operare iOS, cât și pentru Android.

Pe smartphone sau pe tabletă, copiii pot porni oricând într-o aventură alături de personajele lor preferate.

Prinde familia Stikeez în magazinele Lidl în perioada 5 octombrie – 15 noiembrie 2015!