Mondelēz International extinde programul Cocoa Life cu o investitie totala de 1 miliard USD pana in 2030

– Apel la extinderea colaborării –

• Sustenabilitatea este unul dintre pilonii integrați în strategia de business pe termen lung a companiei.
• Următoarea fază a programului Cocoa Life va fi susținută de o investiție adițională de 600 de milioane USD până în 2030.
• Obiectivul este de a extinde programul și de a colabora cu aproximativ 300.000 de fermieri până în 2030.
• Apel pentru colaborare cros-sectorială și parteneriat public-privat pentru a răspunde provocărilor sistemice și pentru a îmbunătăți nivelul de trai al fermierilor

Mondelēz International anunță o nouă fază a programului său Cocoa Life, susținută de o investiție adițională de 600 de milioane USD până în 2030, ajungând la un total de 1 miliard USD investiți de la lansarea programului, în 2012. Obiectivul acestei faze este de a extinde producția de cacao și de a colabora cu aproximativ 300.000 fermieri în cadrul programului, până în 2030. Prin această investiție, Mondelēz International dorește să dezvolte colaborarea la nivel sectorial pentru a adresa provocările sistemice legate de mediu și de drepturile omului și să îmbunătățească nivelul de trai al fermierilor.

“Suntem una dintre companiile lider în domeniul gustărilor, astfel că este o prioritate pentru noi să continuăm să ne aprovizionăm responsabil cu cele mai importante dintre materiile prime, cum este cacaua, iar programul Cocoa Life este chiar partea centrală a acestei strategii,” a spus Dirk Van de Put, Chairman & CEO, Mondelēz International. “Suntem încântați de lansarea unei noi etape de investiții, dar, în același timp, facem un apel pentru un efort extins la nivel sectorial și la acțiuni care să aibă un impact mai mare, inclusiv prin parteneriate public – privat, pentru că ne dorim să fim un catalizator pentru noi oportunități de colaborare care să avanseze producția de cacao.”

Mondelēz International a lansat Cocoa Life în 2012 pentru a face aprovizionarea cu cacao mai sustenabilă și pentru a crea o abordare integrată, care să aducă soluții la problemele de bază sistemice, incluzând productivitatea fermelor, îmbunătățirea nivelului de trai al fermierilor, dezvoltarea comunităților, sprijin în combaterea exploatării prin muncă a copiilor și a combaterii despăduririlor, sub umbrela unui singur program. 10 ani mai târziu, programul s-a extins considerabil, incluzând 200.000 de fermieri și o investiție de 400 milioane USD până la finalul anului 2022. Obiectivele măsurabile ale programului arată:

• Venitul net al fermierilor a crescut cu aproximativ 15% în Ghana și 33% în Coasta de Fildeș
• Plantațiile de cacao sunt mai extinse, cu creșteri ale veniturilor și standardelor de viață ale fermierilor
• 61% din comunitățile Cocoa Life din Africa de Vest sunt incluse într-un sistem de monitorizare și remediere pentru combaterea exploatării copiilor, cu scopul de a ajunge la 100% până în 2025.

Lecțiile cele mai importante descoperite în ultimii 10 ani îi vor permite companiei Mondelez International să accelereze programul Cocoa Life printr-o abordare integrată, care să ofere impact la scară largă potrivit nevoilor locale ale fermierilor, comunităților și mediului; să se axeze pe activități care le vor permite fermierilor să își crească veniturile; să accelereze inovația în producția de cacao sprijinind profesionalizarea fermierilor mici de cacao și să introducă noi modele de producție prietenoase cu mediul.

Până în 2030, Cocoa Life va crește numărul fermierilor care trăiesc din producția de cacao, va îmbunătăți sistemele de protecție a copiilor și accesul la educație de calitate în comunitățile Cocoa Life și își propune să nu existe despăduriri în zonele fermelor Cocoa Life, la nivel global.

Sustenabilitatea este acum un pilon de sine stătător al strategiei de creștere a businessului Mondelēz International, care va aduce valoare pe termen lung pentru business și partenerii de pe lanțul valoric.

Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 29 de miliarde de dolari în 2021, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe Twitter la adresa www.twitter.com/MDLZ.