Tommy Hilfiger participa la Decentraland Metaverse Fashion Week in parteneriat cu Boson Protocol

Continuand directia brand-ului de inovatie digitala si explorare a noi canale de consum, TOMMY HILFIGER isi va prezenta virtual colectia Primavara 2022 la prima editie Metaverse Fashion Week.

Tommy Hilfiger anunta participarea la Metaverse Fashion Week gazduita de Decentraland, primul univers virtual din lume detinut de utilizatorii sai, in perioada 24 martie – 28 martie 2022. TOMMY HILFIGER isi va prezenta virtual colectiile Primavara 2022 si de asemenea va gazdui o platforma digitala retail de unde consumatorii pot cumpara NFT-uri pentru avatarele lor sau pot cumpara articole fizice din Metaverse. Aceasta experienta de cumparaturi virtuale va fi adusa la viata in parteneriat cu Boson Protocol – Nivelul de reglementare a comertului pentru Web3 permitand schimbul facil de active digitale pentru produse, servicii si experiente fizice.

„Cand mi-am fondat marca omonima in 1985, nu mi-am imaginat niciodata ca voi vedea o perioada in care saptamanile modei vor avea loc intr-o lume 3D, complet virtuala”, a spus Tommy Hilfiger. „Pe masura ce exploram metaversul si tot ceea ce are de oferit, sunt inspirat de puterea tehnologiei digitale si de oportunitatile pe care aceasta le ofera de a interactiona cu comunitatile in moduri fascinante si relevante.”

La fel ca traditionalele saptamani ale modei organizate la nivel global, Fashion Week Metaverse va invita peste 50 de marci de lux si digitale sa prezinte colectii noi si sa gazduiasca prezentari, discutii, concerte, after-party si proiectii de film – totul virtual. A fost proiectata o zona de luxurury shopping numita „Boson Portal – Fashion District” asemanatoare cu emblematica Avenue Montaigne din Paris, unde brand-urile pot vinde virtual atat articole digitale, cat si fizice prin intermediul NFT-urilor.

Magazinul TOMMY HILFIGER este situat in Boson Portal; universul metaverse permite utilizatorilor Decentraland sa achizitioneze articole fizice ca NFT-uri prin tehnologia Boson Protocol. O modalitate de a permite fanilor sa experimenteze brand-ul intr-un mod nou si captivant, in timp ce stilul clasic american cool specific ADN-ului TOMMY HILFIGER ramane constant si neschimbat. Consumatorii isi pot teleporta avatarul in magazinul virtual si pot cumpara o gama selecta de produse in editie limitata din colectia Primavara 2022 TOMMY HILFIGER. Vizitatorii vor avea ocazia sa vizualizeze tinute emblematice in 3D, care includ piese precum jacheta varsity pentru barbati, camasa Madras pentru femei si un hanorac unisex cu bine cunoscutul logo TOMMY HILFIGER. Articolele pot fi achizitionate ca NFT, si pot fi ulterior transformate in produse fizice care sa fie livrate direct la usa clientilor. TOMMY HILFIGER Decentraland Wearables vor putea fi achizitionate si din magazin prin intermediul universul Decentraland.

Participarea lui TOMMY HILFIGER la Metaverse Fashion Week de la Decentraland intareste angajamentul brand-ului de a ramane conectat la pulsul inovatiei. In 2020 se lansa „Tommy Island” in Animal Crossing, in 2021 se incheia un parteneriat strategic cu Roblox si in 2022 are loc lansarea Team Tommy, o initiativa dedicata ideii de comunitate in lumea de gaming. Bazandu-se pe acest lucru, brand-ul va continua sa ofere experiente neasteptate care ii implica pe fani atat in ​​lumea fizica, cat si in cea digitala, in timp ce exploreaza noi modalitati de a-si impartasi mostenirea si spiritul american prin metavers.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

# # #

Continuand directia brand-ului de inovatie digitala si explorare a noi canale de consum, TOMMY HILFIGER isi va prezenta virtual colectia Primavara 2022 la prima editie Metaverse Fashion Week.

Tommy Hilfiger anunta participarea la Metaverse Fashion Week gazduita de Decentraland, primul univers virtual din lume detinut de utilizatorii sai, in perioada 24 martie – 28 martie 2022. TOMMY HILFIGER isi va prezenta virtual colectiile Primavara 2022 si de asemenea va gazdui o platforma digitala retail de unde consumatorii pot cumpara NFT-uri pentru avatarele lor sau pot cumpara articole fizice din Metaverse. Aceasta experienta de cumparaturi virtuale va fi adusa la viata in parteneriat cu Boson Protocol – Nivelul de reglementare a comertului pentru Web3 permitand schimbul facil de active digitale pentru produse, servicii si experiente fizice.

„Cand mi-am fondat marca omonima in 1985, nu mi-am imaginat niciodata ca voi vedea o perioada in care saptamanile modei vor avea loc intr-o lume 3D, complet virtuala”, a spus Tommy Hilfiger. „Pe masura ce exploram metaversul si tot ceea ce are de oferit, sunt inspirat de puterea tehnologiei digitale si de oportunitatile pe care aceasta le ofera de a interactiona cu comunitatile in moduri fascinante si relevante.”

La fel ca traditionalele saptamani ale modei organizate la nivel global, Fashion Week Metaverse va invita peste 50 de marci de lux si digitale sa prezinte colectii noi si sa gazduiasca prezentari, discutii, concerte, after-party si proiectii de film – totul virtual. A fost proiectata o zona de luxurury shopping numita „Boson Portal – Fashion District” asemanatoare cu emblematica Avenue Montaigne din Paris, unde brand-urile pot vinde virtual atat articole digitale, cat si fizice prin intermediul NFT-urilor.

Magazinul TOMMY HILFIGER este situat in Boson Portal; universul metaverse permite utilizatorilor Decentraland sa achizitioneze articole fizice ca NFT-uri prin tehnologia Boson Protocol. O modalitate de a permite fanilor sa experimenteze brand-ul intr-un mod nou si captivant, in timp ce stilul clasic american cool specific ADN-ului TOMMY HILFIGER ramane constant si neschimbat. Consumatorii isi pot teleporta avatarul in magazinul virtual si pot cumpara o gama selecta de produse in editie limitata din colectia Primavara 2022 TOMMY HILFIGER. Vizitatorii vor avea ocazia sa vizualizeze tinute emblematice in 3D, care includ piese precum jacheta varsity pentru barbati, camasa Madras pentru femei si un hanorac unisex cu bine cunoscutul logo TOMMY HILFIGER. Articolele pot fi achizitionate ca NFT, si pot fi ulterior transformate in produse fizice care sa fie livrate direct la usa clientilor. TOMMY HILFIGER Decentraland Wearables vor putea fi achizitionate si din magazin prin intermediul universul Decentraland.

Participarea lui TOMMY HILFIGER la Metaverse Fashion Week de la Decentraland intareste angajamentul brand-ului de a ramane conectat la pulsul inovatiei. In 2020 se lansa „Tommy Island” in Animal Crossing, in 2021 se incheia un parteneriat strategic cu Roblox si in 2022 are loc lansarea Team Tommy, o initiativa dedicata ideii de comunitate in lumea de gaming. Bazandu-se pe acest lucru, brand-ul va continua sa ofere experiente neasteptate care ii implica pe fani atat in ​​lumea fizica, cat si in cea digitala, in timp ce exploreaza noi modalitati de a-si impartasi mostenirea si spiritul american prin metavers.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

# # #

Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe ro.tommy.com.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.

Despre Decentraland
Decentraland este prima lume virtuala complet autonoma. Sustinut de DAO, care detine cele mai importante contracte smart si active ale Decentraland. Decentraland este un software care ruleaza pe Ethereum prin care se urmareste stimularea unei retele globale de utilizatori care sa opereze o lume virtuala partajata. Utilizatorii Decentraland pot cumpara si vinde proprietati imobiliare digitale, in timp ce exploreaza, interactioneaza si joaca jocuri in aceasta lume virtuala.

Despre Boson Protocol
Tehnologia Boson Protocol rezolva problema conectarii contractelor smart la activele fizice reale. Acest lucru permite schimbul de valoare digitala pentru active fizice fara a se baza pe un intermediar centralizat – iar metaversul este primul caz de utilizare care prezinta aceasta capacitate.

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe ro.tommy.com.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.

Despre Decentraland
Decentraland este prima lume virtuala complet autonoma. Sustinut de DAO, care detine cele mai importante contracte smart si active ale Decentraland. Decentraland este un software care ruleaza pe Ethereum prin care se urmareste stimularea unei retele globale de utilizatori care sa opereze o lume virtuala partajata. Utilizatorii Decentraland pot cumpara si vinde proprietati imobiliare digitale, in timp ce exploreaza, interactioneaza si joaca jocuri in aceasta lume virtuala.

Despre Boson Protocol
Tehnologia Boson Protocol rezolva problema conectarii contractelor smart la activele fizice reale. Acest lucru permite schimbul de valoare digitala pentru active fizice fara a se baza pe un intermediar centralizat – iar metaversul este primul caz de utilizare care prezinta aceasta capacitate.